Bak Nielsen heeft weer een terugslag.. Dingsdag speelt de hele voorbereiding als verdedigende middenvelder (waarvoor hij overigens tekort komt..).quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was net de seizoensgids van VI aan het doorbladeren en ik kan het middenveld en de aanval wel goed invullen. Maar bij de verdediging zit ik met vraagtekens. Weten jullie wie Sollied als beoogde 4 achterin ziet? Breuer, Dingsdag, Jong a Pin en Janmaat ofzo? Of is hij wel erg gecharmeerd van Kopic? En dan vergeet ik Bak Nielsen nog. Ik heb zijn herstel helemaal niet gevolgd.
Dit heeft Pranjic gisteravond dus gezegd na de wedstrijd. Hij was gisteren ook zeer gedreven en speelde super scherp. Hij was ballen aan t afjatten bij t leven.quote:De international van Kroatië liet weten er vanuit te gaan nog minimaal een jaar in Friesland te voetballen. ,,Ik ben klaar voor een grote club, maar de prijs die Heerenveen vraagt is hoog. Voor mij is het geen probleem om nog een jaar in Friesland te spelen. Ik heb geduld. Mijn beste jaren moeten nog komen en ik weet dat ik ooit de stap naar een grotere club zal maken.’’
Goede instelling van Pranjic, kunnen een hoop andere spelers een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:54 schreef dagizmo het volgende:
Trouwens een mooie quote van de officiele site:
[..]
O, ok.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:13 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat Geert Arend Roorda rugnummer 9 heeft gekregen volgens de VI-gids. Al zegt dat allemaal weinig meer tegenwoordig, sinds pakweg William Gallas met nummer 10 speelt bij Arsenal. Maar het viel me wel op, had verwacht dat ze die open zouden houden voor een aanvaller.
Beerens speelt met 8, Pranjic met 10, Paulo Henrique met 12, Elyounoussi met 13 en Sibon met 35..quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:13 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat Geert Arend Roorda rugnummer 9 heeft gekregen volgens de VI-gids. Al zegt dat allemaal weinig meer tegenwoordig, sinds pakweg William Gallas met nummer 10 speelt bij Arsenal. Maar het viel me wel op, had verwacht dat ze die open zouden houden voor een aanvaller.
Vrees dat hij veelal ingezet gaat worden als gezelschap voor geblesseerde spelersquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:45 schreef SCH het volgende:
Op welke manier gaat Kalou ingezet worden, of is die alleen voor de derde helft gehaald of als Sibon geblesseerd is?
quote:Kalou mist competitiestart
ANP | Gepubliceerd op 25 augustus 2008, 13:36
Laatst bijgewerkt op 25 augustus 2008, 13:46
HEERENVEEN -
Bonaventure Kalou moet zijn rentree in de Nederlandse competitie nog even uitstellen. De nieuwe aankoop van SC Heerenveen liep vrijdag tijdens het oefenduel met Real Sociedad een hamstringblessure op.
Volgens de Friese club gaat het om een verrekking en is de Ivoriaanse aanvaller minstens tien dagen uitgeschakeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |