abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61037076
Ik denk dat het haalbaar is. Voetbal is booming en in het Noorden hebben Groningen en Heerenveen, tot aan de lijn Apeldoorn het alleenrecht op betaald voetbal qua grote sponsoren, bussiness units,etc.
Groningen weet dit fantastich te benutten en ook Heerenveen heeft qua omzet behoorlijk wat te danken aan deze bedrijfstak.
Zolang clubs als Veendam, Cambuur en Zwolle niet mee kunnen komen, blijven Groningen en Heerenveen spekkoper qua bussinesseats/units en faciliteiten. Daarom zie ik beide clubs wel levensvatbaar voor 40.000 plaatsen.

Clubs als NAC, Vitesse hebben bijv. daar veel meer moeite mee om uit te breiden, want die zitten in een gebied waar deze faciliteiten voldoende worden aangeboden en de ondernemers en sponsoren kunnen kiezen.
pi_61046398
En weer 2 nieuwe talenten binnengehaald:

Lazaro Vinicius Alves Martins(centrumverdediger)
Atlético Mineiro

Kenny Otigba
(Hongaarse club en is verdediger)
Schijnt een toptalent te zijn en we hebben erom moeten dobbelen met Liverpool!

Verder schijnt de komst van de Belg Steppe wel erg concreet geworden te zijn:

Of Barda nog komt is nog maar de vraag, maar het wordt weer een ongekende spannende week zoals het nu lijkt.
pi_61047361
Is Kenny Steppe veel beter dan Vandenbussche?
pi_61047588
Geen idee, maar de parkeerplek van Sulejmani kan in ieder geval worden hergebruikt.
pi_61053163
We hebben gewonnen Sibon 2x (waarvan 1 penal) en Breuer.
Meer wil ik er ook niet over zeggen
pi_61064404
Ik was net de seizoensgids van VI aan het doorbladeren en ik kan het middenveld en de aanval wel goed invullen. Maar bij de verdediging zit ik met vraagtekens. Weten jullie wie Sollied als beoogde 4 achterin ziet? Breuer, Dingsdag, Jong a Pin en Janmaat ofzo? Of is hij wel erg gecharmeerd van Kopic? En dan vergeet ik Bak Nielsen nog. Ik heb zijn herstel helemaal niet gevolgd.
That's all folks!
pi_61064603
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was net de seizoensgids van VI aan het doorbladeren en ik kan het middenveld en de aanval wel goed invullen. Maar bij de verdediging zit ik met vraagtekens. Weten jullie wie Sollied als beoogde 4 achterin ziet? Breuer, Dingsdag, Jong a Pin en Janmaat ofzo? Of is hij wel erg gecharmeerd van Kopic? En dan vergeet ik Bak Nielsen nog. Ik heb zijn herstel helemaal niet gevolgd.
Bak Nielsen heeft weer een terugslag.. Dingsdag speelt de hele voorbereiding als verdedigende middenvelder (waarvoor hij overigens tekort komt..).

Gisteravond tegen Real Sociedad stond het als volgt:
1e helft: Jong-a-Pin, Kopic, Breuer, Janmaat
2e helft: Popov, Jong-a-Pin, Breuer, Janmaat
Kopic lijkt me vrij zeker van z'n stek, net als Janmaat. Popov moet knokken met Jong-a-Pin en eventueel Breuer (die vorig seizoen linksback speelde). Als Bak Nielsen fit is, dan heeft hij een basisplaats denk ik. En wanneer Bradley blijft en Roorda terug komt zal Dingsdag (aanvoerder) hoop ik niet meer op het middenveld spelen. Dat zou ten koste van Kopic kunnen gaan.

Tegen Volendam zal Sollied wel beginnen met Popov, Kopic, Breuer, Janmaat
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_61065127
Okee, thanks. Kopic wordt dit seizoen dus echt serieus uitgespeeld. Ik denk dat Jong-a-Pin normaalgesproken toch een streepje voor heeft op Popov, maar dat zal dus afwachten zijn.
That's all folks!
pi_61065178
Popov is een aanvallende back. Jong-a-Pin komt centraal veel meer tot z'n recht dan op de linksback-positie. 't Is dus maar de vraag wat Sollied wil. Gezien het 4-3-3 wat in de voorbereiding gespeeld wordt heb je qua systeem meer aan Popov dan aan Jong-a-Pin of Breuer op de linksback-positie. In verdedigend opzicht heeft Popov me nog niet overtuigd, maar wie weet komt dat nog
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_61065328
Jong-a-Pin zou ik niet centraal zetten, die zat er vorig seizoen toch ook wel veel naast hoor.
pi_61065345
Popov was gisteren wel redelijk goed hoor. Verdedigend matig, door teveel ruimte in de rug. Dat is kwestie van communiceren en nog wennen.
Hij had, net als Janmaat, een schitterende drang naar voren. Verdedigend zal hij voorlopig nog geen basisspeler worden, doordat Breuer gewoon daar meer zekerheid brengt. Ik vermoed dat Popov na een half jaar hier zichzelf echt wel in de basis speelt. Beer van een vent, technisch begaafd en komt heel goed mee naar voren.

Jong-A-Pin gaat dit seizoen er ook tussenuit vallen denk ik. Als Bak Nielsen, Kopic,Janmaat en Breuer fit zijn dan zullen die spelen. Jong-A-Pin komt tekort. Dingsdag zal wellicht dit jaar geofferd worden als Bradley blijft. Want Bradley zal de rol van Dingsdag beter kunnen spelen en daarnaast staat Svec daar ook direct achter in de pikorde.
Dan zie ik zo 123 niet welke rol nog aan Dingsdag is besteedt, al hoe wrang dat dat ook klinkt.
pi_61065456
Trouwens wel een verdediging die qua postuur mooi staat. Kopic, Bak, Popov. Daarvoor Grindheim. Zijn allemaal stuk voor stuk echte neanderthalers. Als je daar dan Jong-A-Pinnetje naast zet
pi_61065475
Het was gister niet echt geweldig inderdaad. Sibon bij vlagen goed maar betwijfel of hij volgend seizoen een basisplek het hele seizoen gaat hebben.
pi_61065626
Trouwens een mooie quote van de officiele site:
quote:
De international van Kroatië liet weten er vanuit te gaan nog minimaal een jaar in Friesland te voetballen. ,,Ik ben klaar voor een grote club, maar de prijs die Heerenveen vraagt is hoog. Voor mij is het geen probleem om nog een jaar in Friesland te spelen. Ik heb geduld. Mijn beste jaren moeten nog komen en ik weet dat ik ooit de stap naar een grotere club zal maken.’’
Dit heeft Pranjic gisteravond dus gezegd na de wedstrijd. Hij was gisteren ook zeer gedreven en speelde super scherp. Hij was ballen aan t afjatten bij t leven.
Nu hij niet halverwege de zomer is weggegaan, maar zolang is gebleven en dus ingecalculeerd door Sollied vind ik ook dat hij nu moet blijven. De berichtgeving van Pranjic lijkt daar ook op.
pi_61073042
Nog niet genoemd: Beerens. Vond ik goed spelen
pi_61073444
Prachtig dat we nog een jaar van Pranjic kunnen genieten. Ben ik blij om - dat is toch een echte Heerenveenspeler geworden inmiddels.

Verder ga ik mijn best doen te wennen aan namen als Popov en Kopic.

Op welke manier gaat Kalou ingezet worden, of is die alleen voor de derde helft gehaald of als Sibon geblesseerd is?
pi_61076916
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:54 schreef dagizmo het volgende:
Trouwens een mooie quote van de officiele site:
[..]
Goede instelling van Pranjic, kunnen een hoop andere spelers een voorbeeld aan nemen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61088513
Opmerkelijk trouwens dat Geert Arend Roorda rugnummer 9 heeft gekregen volgens de VI-gids. Al zegt dat allemaal weinig meer tegenwoordig, sinds pakweg William Gallas met nummer 10 speelt bij Arsenal. Maar het viel me wel op, had verwacht dat ze die open zouden houden voor een aanvaller.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 24 augustus 2008 @ 17:37:43 #244
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_61089040
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:13 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat Geert Arend Roorda rugnummer 9 heeft gekregen volgens de VI-gids. Al zegt dat allemaal weinig meer tegenwoordig, sinds pakweg William Gallas met nummer 10 speelt bij Arsenal. Maar het viel me wel op, had verwacht dat ze die open zouden houden voor een aanvaller.
O, ok.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 24 augustus 2008 @ 17:41:47 #245
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_61089125
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:13 schreef methodmich het volgende:
Beerens speelt met 8, Pranjic met 10, Paulo Henrique met 12, Elyounoussi met 13 en Sibon met 35..

Wie heeft er eigenlijk nr11? André Hanssen weer? Want volgens mij speelt Matusiak met 23 (als hij blijft), Kalou speelde vrijdag met 21 en de jongere spelers zie ik ook niet voor 11 in aanmerking komen..
pi_61089162
Hanssen inderdaad nog steeds met nummer 11. En Pedro Beda nummer 18 als het goed is, ook een nieuwe speler.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 24 augustus 2008 @ 17:46:55 #247
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_61089238
Als het goed is, dan is Beda (Pedro Henrique) afgelopen donderdag in Heerenveen aangekomen. Benieuwd hoe snel we hem bij de A-selectie mogen bewonderen. Hij schijnt te zijn gehaald als potentiële opvolger van Geraldinho
pi_61093760
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:45 schreef SCH het volgende:

Op welke manier gaat Kalou ingezet worden, of is die alleen voor de derde helft gehaald of als Sibon geblesseerd is?
Vrees dat hij veelal ingezet gaat worden als gezelschap voor geblesseerde spelers
pi_61096192
Ik denk juist dat Kalou Sibon gaat afwisselen, want ik zie Geraldinho niet meer dit seizoen fit blijven. Dat Kalou momenteel blessuregevoelig is komt doordat hij weinig gespeeld heeft en dus eerst conditioneel zwaar werk moet verrichten. Als die fase voorbij is dan vermoed ik dat hij wel redelijk stabiel blijft.
pi_61115443
quote:
Kalou mist competitiestart
ANP | Gepubliceerd op 25 augustus 2008, 13:36
Laatst bijgewerkt op 25 augustus 2008, 13:46
HEERENVEEN -
Bonaventure Kalou moet zijn rentree in de Nederlandse competitie nog even uitstellen. De nieuwe aankoop van SC Heerenveen liep vrijdag tijdens het oefenduel met Real Sociedad een hamstringblessure op.

Volgens de Friese club gaat het om een verrekking en is de Ivoriaanse aanvaller minstens tien dagen uitgeschakeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')