Toen flipte Brian volgens mij, omdat hij negatieve berichten kreeg.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:12 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja en heb dat direct gemeld vandaar dat pokerstars er ook af ging,
zo was ik dan ook wel weer
http://www.clipser.com/watch_video/31629quote:Op zondag 27 juli 2008 15:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/search.php?search=jaap%20anita
Nee Mikey had hem echt gevonden tijdens het schilderen, Jaap had hem op dat richeltje verstopt, daar waar Eric en ik in een ver verleden ook een keer een stinkbom verstopt die toen vielquote:Op zondag 27 juli 2008 15:14 schreef sunny16947 het volgende:
Het verhaal van de USBstick was:
Daar stond alle info, ook privé van Jaap op.
Mickey "vond" hem met schilderen van de mbr en geeft hem aan Brian.
Brian geeft hem vervolgens mee aan Shanti om hem te kopiëren, bij het afscheid nemen na bezoek.
Amanda neemt alles mee terug de villa in bij een bezoek aan de tandarts.
Amanda en Brian pochen nu dat ze zéér gevoelige info hebben over Cora en dat bij tegenwerking van Jaap zij dat openbaar maken.
De originele wordt teruggegeven.
Vervolgens zeggen ze te pas en te onpas dat de gekopieerde geen persoonlijk bezit is.
Was de USBstick een instinker van Jaap, of WAT IS HIER VAN WAAR????
maar hoe waren de tandarts bezoekjes?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:20 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Nee Mikey had hem echt gevonden tijdens het schilderen, Jaap had hem op dat richeltje verstopt, daar waar Eric en ik in een ver verleden ook een keer een stinkbom verstopt die toen viel
anyhoe, daar stonden wel brieven op ja, maar wat wilden ze ermee doen? zo gevoelig was het nou ook allemaal niet, maar Jaap stond verbaasd hoeveel ophef er daar op het internet over was, en ging toen hij terug was geinen...Huub ik weet van de USB stick (zodat jullie het zouden horen)
dus dat
weet ik niet,quote:Op zondag 27 juli 2008 15:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
maar hoe waren de tandarts bezoekjes?
Amanda ging volgens mij gewoon naar dr zus toe.. meestal nadat ze het niet eens waren met de straf die jij had gekregen kwamen ze terug van de buren en zei Amanda ik mag morgen naar de tandarts.. viel ook niet op ofzo van 10 uur 's ochtends tot 4 uur 's middags naar de tandarts.. en dan terug komen met.. "ja er stonden files"quote:Op zondag 27 juli 2008 15:23 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
weet ik niet,
mijn tandarts bezoekjes waren ook echt tandartsbezoekjes
als zulk soort dingen al hebben plaatsgevonden bij hen weet ik er niets van natuurlijk, dus weet niet zo goed hoe ik hier op moet reageren, zo veel complotten en theorienquote:Op zondag 27 juli 2008 15:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Amanda ging volgens mij gewoon naar dr zus toe.. meestal nadat ze het niet eens waren met de straf die jij had gekregen kwamen ze terug van de buren en zei Amanda ik mag morgen naar de tandarts.. viel ook niet op ofzo van 10 uur 's ochtends tot 4 uur 's middags naar de tandarts.. en dan terug komen met.. "ja er stonden files"
beetje zeikerige commentquote:Op zondag 27 juli 2008 15:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou Huub wat vond je van me droom? of heb je eroverheen gescrolt![]()
zal wel weer........
Kun je nu met wat je weet en gehoord hebt je voorstellen dat de streamers wel héééééél erg vonden dat er door de buren met 2 maten werd gemeten? En ze dus héééééél partijdig vonden.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:26 schreef Huubdgk het volgende:
ik snapte de ophef achteraf ook wel, maar had toen geen idee,
ben wel vaker tegen een boete opgelopen dat ik dacht...owkeeee :S
een pop art schilderquote:
tuurlijk kan ik mij dat voorstellen, maar toch ik voel mij echt niet de hele tijd achtergesteld ofzo, helemaal niet, voel mij ook vaak bevoorrecht, als ik kijk hoeveel exits ik had kunnen krijgen poe hequote:Op zondag 27 juli 2008 15:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Kun je nu met wat je weet en gehoord hebt je voorstellen dat de streamers wel héééééél erg vonden dat er door de buren met 2 maten werd gemeten? En ze dus héééééél partijdig vonden.
ben jij nooit achter geweest en dat je dan dacht van hey Wilgo wat doe jij hier?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:29 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
als zulk soort dingen al hebben plaatsgevonden bij hen weet ik er niets van natuurlijk, dus weet niet zo goed hoe ik hier op moet reageren, zo veel complotten en theorien
Brian had een tandartsbezoekje waar hij verklaarde dat hij vier verdovingsspuiten had gehad.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:23 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
weet ik niet,
mijn tandarts bezoekjes waren ook echt tandartsbezoekjes
Ooooh, dat was zo duidelijk te zien. We zijn er nooit achtergekomen wat het was, as usual. Dit moet het hokje toch ook hebben gezien?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:33 schreef schatje het volgende:
Brian kreeg ook tijdens het bezoek dingen stiekem toegestopt. De laatste keer dat meisje in de tuin dat iets in zijn achterzak stopte. Dat was zo overduidelijk.
Volgens mij was dat die keer dat Huub die kut moeder van Brian voor hoer ofzo uitschold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |