abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juli 2008 @ 19:16:19 #151
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60382101
Ik heb respect voor heelveel mensen maar dus niet voor die voetbal fans die daar zijn aangehouden. Op een afscheidswedstrijd notabene! Hoe kansloos ben je zeg.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  zondag 27 juli 2008 @ 19:27:45 #152
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_60382247
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:16 schreef shroomer het volgende:
Ik heb respect voor heelveel mensen maar dus niet voor die voetbal fans die daar zijn aangehouden. Op een afscheidswedstrijd notabene! Hoe kansloos ben je zeg.
Dus dan is al het voetbal volk dat in het stadion komt tuig van de richel?
  zondag 27 juli 2008 @ 19:28:54 #153
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60382262
"tuig van de richel" .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60385025
quote:
Op zondag 27 juli 2008 16:20 schreef MaxC het volgende:

[..]

Kijk is op Youtube
Had wel paar minuutjes gevonden, maar in zo'n kwaliteit valt er amper wat van te zien
quote:
Op zondag 27 juli 2008 16:28 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Hij wordt op dit moment op usenet geupload in de groep a.b.boneless
  zondag 27 juli 2008 @ 23:21:05 #155
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60386514
quote:
Op zondag 27 juli 2008 15:13 schreef Silenus het volgende:
Haha inderdaad zeg, jezus. Wereldvreemd met een hoofdletter W dit.
Die W klopt, maar er moet -edstrijdvreemd achter, m.i.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 27 juli 2008 @ 23:39:18 #156
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60386876
quote:
Op zondag 27 juli 2008 15:05 schreef Symer het volgende:

[..]

Voor Berge trad Opgezwolle op. Ook absoluut niet mijn muziek, maar die floot ik toch ook niet uit? Niemand in het stadion trouwens, terwijl ik durf te wedden dat het percentage in het stadion dat daar wel van houdt verrekte klein is. Normale mensen gaan dan wat met elkaar lullen of dat Stam-boekje lezen. En als je geen zin hebt in het voorprogramma ga je daar niet al om half 7 zitten ipv als een stel zwakzinnigen in een hoekje van het stadion staan fluiten en tieren als je niet op je wenken bediend wordt.

Dat ze het respect niet op konden brengen om even stil te zijn tijdens Stams bedankspeech vond ik nog wel het minste. Je hoorde ze bijna denken "Niet interessant! Doe je rondje!"
Geef het maar toe, je miste je klapper uit Alkmaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Mike_ op 28-07-2008 00:56:54 ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 28 juli 2008 @ 02:49:50 #157
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60389079
Genoten van Harry gisteren, waarom geen terugkeer van de Regenjas ofzo? Hij was net zo scherp en enthousiast als vanouds.
pi_60389104
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:16 schreef shroomer het volgende:
Vorig jaar rellen in Deventer, nu in Zwolle. Ajax maakt zich echt populair in Overijssel. Jammer dat een paar van die figuren een leuk evenement proberen te verzieken. Gelukkig was er in het stadion niet veel van te merken. Alle spelers werden toegejuicht, zo ook Marc Overmars. Moet een rare gewaarwording voor hem zijn geweest: toegejuicht worden in het Zwolle-stadion...

Mede door het noodweer was de wedstrijd niet om aan te zien. Matig voetbal, met maar een paar leuke momenten. Maar dat deed er ook niet toe: het ging om Stam en die kreeg na afloop een mooi afscheid. Dick Jol kreeg trouwens ook de credits die hij verdient.
pi_60389125
quote:
Op zondag 27 juli 2008 15:05 schreef Symer het volgende:
Voor Berge trad Opgezwolle op. Ook absoluut niet mijn muziek, maar die floot ik toch ook niet uit? Niemand in het stadion trouwens, terwijl ik durf te wedden dat het percentage in het stadion dat daar wel van houdt verrekte klein is. Normale mensen gaan dan wat met elkaar lullen of dat Stam-boekje lezen. En als je geen zin hebt in het voorprogramma ga je daar niet al om half 7 zitten ipv als een stel zwakzinnigen in een hoekje van het stadion staan fluiten en tieren als je niet op je wenken bediend wordt.
Een half uur moeten luisteren naar de bagger van Opgezwolle (die in een galmbak NOG slechter klinkt dan op cd) was een grotere kwelling dan het gedrag van Ajax-supporters in het stadion. Fluiten doet iedereen wel eens. Er waren ook mensen aanwezig die de grootste schik hadden als Ajax een kans miste; alsof die wedstrijd er echt toe deed ofzo

Het moest een voetbalfeestje zijn en dat was het, ondanks het noodweer, voor de meeste mensen gelukkig ook.
pi_60390446
quote:
Op maandag 28 juli 2008 03:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Een half uur moeten luisteren naar de bagger van Opgezwolle (die in een galmbak NOG slechter klinkt dan op cd)

Opgezwolle =
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 28 juli 2008 @ 10:04:07 #161
113682 WeebI
Wee Bull
pi_60390943
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:33 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Opgezwolle =
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60391024
Met alle respect voor ieders muzikale (wan)smaak, maar 'muziek' als Opgezwolle komt in een voetbalstadion totaal niet tot z'n recht, omdat het een enorme galmbak is. Zelfs al zou ik het leuke muziek vinden, dan valt er in zo'n stadion nog niks van te maken. Wat de rappers hebben te melden, is op de tribune niet of nauwelijks te verstaan. Er was dan ook geen hond die meedeed aan het roepen van 'Oosten' nadat Opgezwolle 'verre...' had geroepen. En het applaus na afloop was ook alleen maar van een groepje verstokte fans; verder was het nagenoeg stil.

Het erge is dat 'Opgezwolle' een soort boegbeeld van Zwolle is, dus je komt die lui te pas en te onpas tegen bij zo'n beetje elke activiteit. Ik gun die lui hun 15 minutes of fame en hun optredens van harte, maar op sommige plekken moet je ze gewoon niet neerzetten...
  maandag 28 juli 2008 @ 10:21:27 #163
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60391190
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:27 schreef Riro het volgende:

[..]

Dus dan is al het voetbal volk dat in het stadion komt tuig van de richel?
Nee: het volk wat daar dus is aangehouden. ('harde kernen enzo')
Er komen ook genoeg gezinnen en mensen die normaal kunnen doen.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')