Dus dan is al het voetbal volk dat in het stadion komt tuig van de richel?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:16 schreef shroomer het volgende:
Ik heb respect voor heelveel mensen maar dus niet voor die voetbal fans die daar zijn aangehouden. Op een afscheidswedstrijd notabene! Hoe kansloos ben je zeg.
Had wel paar minuutjes gevonden, maar in zo'n kwaliteit valt er amper wat van te zienquote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:28 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hij wordt op dit moment op usenet geupload in de groep a.b.boneless
Die W klopt, maar er moet -edstrijdvreemd achter, m.i.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:13 schreef Silenus het volgende:
Haha inderdaad zeg, jezus. Wereldvreemd met een hoofdletter W dit.
Geef het maar toe, je miste je klapper uit Alkmaar.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Voor Berge trad Opgezwolle op. Ook absoluut niet mijn muziek, maar die floot ik toch ook niet uit? Niemand in het stadion trouwens, terwijl ik durf te wedden dat het percentage in het stadion dat daar wel van houdt verrekte klein is. Normale mensen gaan dan wat met elkaar lullen of dat Stam-boekje lezen. En als je geen zin hebt in het voorprogramma ga je daar niet al om half 7 zitten ipv als een stel zwakzinnigen in een hoekje van het stadion staan fluiten en tieren als je niet op je wenken bediend wordt.
Dat ze het respect niet op konden brengen om even stil te zijn tijdens Stams bedankspeech vond ik nog wel het minste. Je hoorde ze bijna denken "Niet interessant! Doe je rondje!"
Vorig jaar rellen in Deventer, nu in Zwolle. Ajax maakt zich echt populair in Overijssel.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:16 schreef shroomer het volgende:
Ik heb respect voor heelveel mensen maar dus niet voor die voetbal fans die daar zijn aangehouden. Op een afscheidswedstrijd notabene! Hoe kansloos ben je zeg.
Een half uur moeten luisteren naar de bagger van Opgezwolle (die in een galmbak NOG slechter klinkt dan op cd) was een grotere kwelling dan het gedrag van Ajax-supporters in het stadion. Fluiten doet iedereen wel eens. Er waren ook mensen aanwezig die de grootste schik hadden als Ajax een kans miste; alsof die wedstrijd er echt toe deed ofzoquote:Op zondag 27 juli 2008 15:05 schreef Symer het volgende:
Voor Berge trad Opgezwolle op. Ook absoluut niet mijn muziek, maar die floot ik toch ook niet uit? Niemand in het stadion trouwens, terwijl ik durf te wedden dat het percentage in het stadion dat daar wel van houdt verrekte klein is. Normale mensen gaan dan wat met elkaar lullen of dat Stam-boekje lezen. En als je geen zin hebt in het voorprogramma ga je daar niet al om half 7 zitten ipv als een stel zwakzinnigen in een hoekje van het stadion staan fluiten en tieren als je niet op je wenken bediend wordt.
quote:Op maandag 28 juli 2008 03:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een half uur moeten luisteren naar de bagger van Opgezwolle (die in een galmbak NOG slechter klinkt dan op cd)
quote:
Nee: het volk wat daar dus is aangehouden. ('harde kernen enzo')quote:Op zondag 27 juli 2008 19:27 schreef Riro het volgende:
[..]
Dus dan is al het voetbal volk dat in het stadion komt tuig van de richel?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |