En met reclamequote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:50 schreef Longmen het volgende:
Gaan we nu nog 1,5 uur nabeschouwen met de coaches en een analyse van Kraaij?![]()
+ Extra uitzending Hart van Nederland, over hoe het volk deze avond heeft beleefd.quote:
En Beckham?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
Maldini, Gattuso, Romario, Inzaghi, Nesta, Giggs, Keane hadden zeker een ander feestje.
Ik heb de 2e helft gemist, maar waren ze niet ingevallen ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
Maldini, Gattuso, Romario, Inzaghi, Nesta, Giggs, Keane hadden zeker een ander feestje.
die zit midden in de MLS competitie volgens mij. Eergister nog een MLS allstargame gespeeld tegen West Ham als oefenpotquote:
Als je erbij was heb je het toch niet goed gevolgd. Toen hij bij Ajax meedeed stond het 1-0.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:24 schreef Dos37 het volgende:
Stam gewoon met 6-0 verloren. 3 tegen toen ie bij Ajax deed en 3 tegen toen ie met het wereld elftal meedeed
Ik heb niet alles gezien, maar vond de aanloop leuk, aan het weer konden ze niets doen. (materiaal raakt een keer op dus even wat anders), daarna een goed vervolg. De nasleep heb ik niet meegekregen. Wat ging er mis?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:02 schreef Trancelocator het volgende:
Nou SBS6 heeft er weer een gedenkwaardige uitzending van gemaakt.
SMS 'Compliment' naar 4545.
Cocuquote:Op zondag 27 juli 2008 00:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke oud PSV´ers waren er?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |