quote:
Op maandag 28 juli 2008 00:48 schreef dr.dunno het volgende:[..]
hey lutser, kijk eens voor de gein in mijn profiel, dan zie je waar ik mijn kennis van zaken vandaan heb; als iemand hier weet hoe het er in ziekenhuizen aan toegaat dan ben ik het wel; vragen naar of je veel snoept heeft geen enkele klinische relevantie voor diabetes, noch voor jouw leuko- en thrombocytenaantal

verder weet je net zo goed als ik dat die artsen niets vertellen aan mensen die opbellen (al zou ik het wel kunnen ontfutselen met jouw gegevens en roepen dat ik collega ben) en de rest is ook een load of crap (mn hoe jij weergeeft hoe die huisarts reageert, alsof de wereld vergaat... die mensen zijn stressbestendiger dan jij kan ik je wel vertellen

) dus het blijft tot nu toe uit de duim gezogen

Whatever meisje, als jij een betweter wilt zijn is dat je goed recht, als je mij een leugenaar wilt noemen ook, mij boeit het niet zoveel wat 1 persoon denkt te weten, of beter te weten

Van mijn verhaal hier is geen woord gelogen, geloof je me niet, is dat jouw probleem.
Als ik het uit m'n duim had gezogen was ik niet door verpleegkundigen afgewezen, maar had ik er met minimaal 3 sex gehad.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante