quote:
op 11-15-1999 om 03:56 PM schreef Roark het volgende:
Er broeit iets jongens, geloof me maar!
Kan Bart dit maken tegenover Sabine, wat zouden de kijkers hiervan vinden en, veel belangrijker, hoe zouden de mede-bewoners op een nieuwe romance reageren?
En óf er iets broeit, Roark! Overigens is Bart niet de enige die zijn oog op Anouk heeft laten vallen; Willem is óók in de running.
Of Bart dit kan maken? Niet volgens zijn eigen maatstaven, hij heeft iets te vaak en iets te hard geroepen dat hij Sabine mist, dus hij verdringt het. Dat is alleen maar goed. Interessant voor ons: hoe lang houdt hij dat vol? En ook: onderneemt Anouk misschien zélf actie, en wat doet Bart dan? Ijskoud negeren? Neeeeh, eeuwig zonde - die kans laat hij niet liggen. Wij denken dus dat Anouk de touwtjes in handen heeft. Laten we hopen dat ze ophoudt met kotsen & janken en daadkrachtig overgaat op de Verschrikkelijke Versiertoer.
Dan: hoe zouden de kijkers reageren? Met een warm & welgemeend applaus, wat ons betreft. Twee veroveringen in één huis vol halve garen, dat is best een applausje waard. Toch?
Daarbij weten wij inmiddels dat Anouk zich niet "voor de eerste de beste kerel" uitkleedt, dus: komt dat zien! Een heuse primeur.
Tenslotte: hoe zouden de bewoners reageren? Om met Willem te beginnen: niet zo best. Die zou héél snel op zoek gaan naar die bijl (wat ons op een nieuw item brengt: Waar Is Die Bijl?). De rest zou pisnijdig & verzuurd & geborneerd reageren - net als toen met Bart en Sabine. Stelletje gemankeerden op de huwelijks- en relatiemarkt.
Wij geven deze prille romance een behoorlijk grote kans. Wie de hele dag niets te doen heeft, grijpt iedere mogelijkheid tot Stiekem Zoenen met beide handen aan. Zo simpel is het.
quote:
op 11-15-1999 om 06:35 PM schreef Casey het volgende:Als het een beetje mee zit hebben we dus zometeen drie kerels in de running voor een kipje.
Dus: bij de volgende nominatie Karin eruit, dat is namelijk de enige die waarschijnlijk niet jaloers gaat worden....
Hoi Casey, die drie kippenvangers zien wij wel scherp voor ons, qua scenario. Maar Karin niet jaloers?!
Karin verbert het goed, dat is iets anders dan niet jaloers zijn. Onze stellige indruk is dat Karin Anouk weg wilde hebben omdat ze hier te maken had met een "concurrente" - in de zin van "aandacht" en "knuffel-sessies". Wij denken dat Karin het wel mooi vond, zo samen met vier mannen onder 1 dak. Wij denken dat Karin daar ontzettend, haast hyperventilerend, van geniet. Dat laat ze niet merken, nee. Maar het is een jaloerse spin.
Reden temeer om die romance tussen Bart & Anouk toe te juichen. Dan komt de ware Karin boven, en wij denken dat dat zeer interessant tv-materiaal kan opleveren.
Toedeloe
Het zou trouwens wel een perfecte taktiek kunnen zijn van onze volgende twee huisverlaters (Anouk, gevolgd door Bart). Een romance, al is ie fake, kan hen in de running houden, het zou getuigen van ECU (uiteindelijk dan).
Licht het aan mij of is 'je kleine zusje plagen' niet juist de heerlijkste manier om een deerntje te versieren? Ik zie dit doorlopend om mij heen gebeuren namelijk; je kent dat wel, van die pak-en-vang-spelletjes in de speeltuin. Niet dat ikzelf dat ooit zou doen natuurlijk..
Two Sisters: inderdaad; jaloerse Karin had ik even niet aan gedacht. Die kan ook nog een leuke bijdrage gaan leveren aan het geheel. Laten we maar hopen dat A. der nog even inblijft; hebben we binneneen week gegarandeerd de poopen aan het dansen. 6 mensen in een huis, geen privacy en op 2 na allemaal jaloers...Yes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |