Nee, ik zie het liever niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:27 schreef Pollewoppie het volgende:
mag ik met mijn 1.85 80 kilo, geen buik en/of rughaar wel met een ontbloot bovenlijf in je beeld lopen?
edit: check FOBO: a toe a toe a toe mag het mag het mag het![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:29 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
wat heb ik met jou te maken dan???? ben jij dr lover
maar wel zonder rughaar hequote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:33 schreef BasOne het volgende:
Ik zie ook liever vrouwen met een naakt bovenlichaam
Meisjes moeten helemaal kaal zijn behalve op hun hoofd. Jongens mogen borst buik en rug haar hebben.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:28 schreef Teunebeun het volgende:
Nee die nijlpaarden dan. Die in het zwembad lopen met schaamhaar buiten hun string
zomg behalve jonge chicks en gebronsde dudes dus ook uitgezakte vrouwen op leeftijd en ouwe kerels in hun strakke speedo-zwemslipquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:54 schreef k-Rin het volgende:
Ik werk in een supermarkt. Vlakbij het strand.
Zonder rughaar, maar een beetje dons mag welquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:33 schreef BasOne het volgende:
Ik zie ook liever vrouwen met een naakt bovenlichaam
Nee, dat mogen ze niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:43 schreef Teunebeun het volgende:
Jongens mogen borst buik en rug haar hebben.
Dus jij houdt wel van een vrouw met baard?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:43 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Meisjes moeten helemaal kaal zijn behalve op hun hoofd.
Wel eens aan stinkende dikke leggingdragende, ijsjes etende vrouwen gedacht? Met een reet als een koe? Liefst uitkeringstrekkend omdat hun man hun verlaten heeft omdat ze te lui zijn om te werken/schoon te maken enz terwijl iemand anders hard aan het werk is?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:21 schreef Gluckskafer het volgende:
Zo goor he.
Van die kerels (50+, dikke buik) die zonder shirtrondlopen.
En wij maar (bijv. in de supermarkt) tegen die bezwete, dikke lijven aan moeten kijken.
En sommige van die gasten hebben ook nog zoeen behaarde rug dat je er akelig van wordt
Trek een goedkoop shirt van de zeeman aan ofzo als je je in het openbaar begeeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |