quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:50 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik vind ze zwaar teleurstellen die Sensations, allemaal. En veel te zout.
Dat zijn deze nietquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:57 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die chips eten met 70% minder vet
Eens.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:55 schreef fratsman het volgende:
Te goor voor woorden, die chicken & Thyme.Doe mij maar Thai Sweet Chili!
![]()
Ga een topic openen ofzo kutananas, hier gaat het over de te kleine inhoud van een zak overheerlijke roasted chicken-chipsquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:57 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die chips eten met 70% minder vet
Heb ik al 2x gedaan vandaag!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ga een topic openen ofzo kutananas, hier gaat het over de te kleine inhoud van een zak overheerlijke roasted chicken-chips!
Zo is het gewoon verkapt kenkerduur.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:40 schreef musicfreakyme het volgende:
Heerlijke chips!
Die moeten ze inderdaad in een gewone "size" zak stoppen, zoals de andere chips van Lays!
Godverdomme! Ik wil gewoon lekkere chips en véél lekkere chips!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb ik al 2x gedaan vandaag!
Je bent gewoon gevallen voor de Sonja Bagger propagandamachine
Lekkere chips heeft niet 70% minder vetquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Godverdomme! Ik wil gewoon lekkere chips en véél lekkere chips!
Gezeik altijd van jou, kutbrabander
Roasted Chicken ook niet dus je bent totaal offtopic ook nog eensquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lekkere chips heeft niet 70% minder vet
Ovenchips heeft altijd minder vet dan gefrituurde chipsquote:Op zondag 27 juli 2008 00:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Roasted Chicken ook niet dus je bent totaal offtopic ook nog eens!
Intresseert me geen moer godverdomme Roasted Chicken is de baas over alle anders chipsquote:Op zondag 27 juli 2008 00:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ovenchips heeft altijd minder vet dan gefrituurde chips [ afbeelding ]
DUS!quote:Op zondag 27 juli 2008 00:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Intresseert me geen moer godverdomme Roasted Chicken is de baas over alle anders chips
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |