quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:25 schreef Scherpkoekje het volgende:
Hij hield je 20 tot 30 seconden onder, maar je kwam naar enkele seconden weer boven?
Verder is je mattie een HIV-aids-kankerjosti. Dit zijn geen grappen
Zijn inderdaad geen grappen om iemand die al aan het einde van zijn adem is onder water te duwen. Ik hoop dat je hem anaal hebt laten vernederen door een groep hell's angels.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:26 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja oké heb het een beetje overdreven maar het leek 20 tot 30 seconden. Maar ja natuurlijk dit zijn geen grappen.
Ik had hem daarna teruggepakt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:27 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Zijn inderdaad geen grappen om iemand die al aan het einde van zijn adem is onder water te duwen. Ik hoop dat je hem anaal hebt laten vernederen door een groep hell's angels.
Alsof alle hells angels homo zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:27 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Zijn inderdaad geen grappen om iemand die al aan het einde van zijn adem is onder water te duwen. Ik hoop dat je hem anaal hebt laten vernederen door een groep hell's angels.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik had hem daarna teruggepakt.Terwijl hij op de rand stond duwde ik hem van achteren in het water. Daarna is hij nog een paar keer kopje onder gegaan
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:32 schreef fotostarter het volgende:
Deed zo'n rukker bij mij uit de straat ook.
Die had op zijn 17de al 2 stift tanden. Stomme zak, terwijl ik had aangegeven dat daar niet zo van gediend was.
Same here, letterlijk doodsangst gevoeld.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb degene die mij dat geflikt had toen ik wat kleiner was bijna vermoord destijds.
Er was ook wat moois. Lekkere chicksquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:35 schreef error32 het volgende:
Nou nou nou wat een avonturen in het zwembad...
Ah 38 maarquote:
hij woont nog bij z'n moeder en die maakt zijn bed nog op.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:42 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ah 38 maarNee grapje dan zal die stakker zich 2x bedenken voordat hij iemand kopje onder duwt.
Gastquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:47 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hij woont nog bij z'n moeder en die maakt zijn bed nog op.
Hoe danquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb degene die mij dat geflikt had toen ik wat kleiner was bijna vermoord destijds.
ik al toen ik 6 was voor de eerste keer, maar reed ook al auto voor de eerste keer toen ik 12 was.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:52 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
GastMijn buikspieren
Ik maakte al met 15 jaar mijn bed op.
Nah toen ik zes jaar was deed ik alles afstoffen en stofzuigen. En ik deed de auto helemaal stofzuigenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:55 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik al toen ik 6 was voor de eerste keer, maar reed ook al auto voor de eerste keer toen ik 12 was.
VW golf automaat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |