Initiatief nemen is je blijkbaar vreemd dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat ging falco al doen maar die kwam aanzetten met een nog verrotter schemabovendien scheelt het dat ik niet in dienst ben om zoiets handigs te maken maar wellicht is het zo´n baanbrekend idee waar schijnbaar niemand op kan komen (en geboycott wordt door de modjes) dat ik maar mee moet doen aan hollands next top inventer.
Daarom heeft waarschijnljk niemand het gedaan. En omdat niemand anders er blijkbaar behoefte aan heeft, is het geheel aan jou.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja want het is tenslotte zo enorm makkelijk om zo´n schema te maken en vooral ook zo leuk!
Nou, blijkbaar ben ik de enige niet die dat nut niet snapt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee, jij vergeet een heel mooi feit namelijk dat ik zo briljant ben om gebruik te maken van het collectief, via een centraal topic mensen die een wedstrijd toevallig tegenkomen op BBC of NRD oid kunnen dan in het topic melden dat overige voetbal liefhebbers het ook kunnen bekijken, maar dit gaat jou waarschijnlijk boven de pet. Maakt niet uit hoor.
Prima hoor als daar een overzichtje komt te staan. De wedstrijden bespreken kan natuurlijk in [OS], daar staan uitgebreide topics over elke poule en per wedstrijd wordt er ook een topic gemaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
edit: Maar daar mogen wel OS wedstrijden in staan?
Dus hij had wel een beetje gelijk al zegt hij het erg onbeholpen. Als ik het goed begrijp, stelt hij twee punten. Het eerste punt gaat over het wedstrijd/ tv schema. Daar heb ik verder niet veel mee en is al beantwoord door het eerder genoemde topic. Het tweede punt gaat over het verschil in users die in VBL en in OS komen. Hij wil in VBL de olympische voetbaltopics, omdat hij verwacht dat in OS allemaal eendagslurkers voorbij komen die eigenlijk niks met de voetbalsport an sich hebben. Ik begrijp wel dat die indeling niet werkbaar is, maar het is geen vreemde wens om liever in VBL een olympisch elftal topic te hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wedstrijdtopic voor morgen staat er al, plus de pouletopics. (de voorbereidingstopics stonden er ook al)
En met die schema's... Het blijft behelpen, het ideale schema heb ik nog niet gezien helaas.
Klopt, is geen vreemde wens, maar het is inderdaad niet werkbaar als je in VBL het OS-voetbal gaat bespreken en de rest van de sporten in OS. Daar schieten we niks mee op.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:46 schreef Grulez het volgende:
Ik begrijp wel dat die indeling niet werkbaar is, maar het is geen vreemde wens om liever in VBL een olympisch elftal topic te hebben.
Ja, ik ben nu nog blauw omdat ik een smurf ben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
Is sjimz al ontslagen?
Ja, ik ben zijn vervanger. Blij? Nee? Pech gehad.quote:
Oh, je bent er dus toch 1quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu nog blauw omdat ik een smurf ben.
Grappig? Nee. Oprotten? Doe maar.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben zijn vervanger. Blij? Nee? Pech gehad.
Mag ik je smurfinnetje zijn vannacht?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens sommige users wel ja
Ik ga slapen
Doen jullie rustig aan en lief?![]()
![]()
Ha, een grappige gastmod.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Grappig? Nee. Oprotten? Doe maar.
Luister ik naar Ambrosius? Nee. Jammer joh.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Grappig? Nee. Oprotten? Doe maar.
Stukken beter dan vroeger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |