Maar jij werkt welquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:13 schreef Stommie het volgende:
[...lang verhaal...]
dat was de planning voor vanavond, en dan morgen lekker doorzuipen met c'est la viequote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:15 schreef Burdie het volgende:
Emmen!
Ga anders even een biertje doen in de Brasserie, dude.
Dan is het nu toch etenstijd?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:19 schreef Stommie het volgende:
[..]
dat was de planning voor vanavond, en dan morgen lekker doorzuipen met c'est la vie
Al noem je het in de OP een pauperbaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:19 schreef Stommie het volgende:
[..]
ik zie het als een schone zaak mensen in deze periode van rust van bier te voorzien
pauper als in slechte horeca CAO (niet dat het mij boeit als weekend- en vakantiehulp) en kutloonquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:24 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Al noem je het in de OP een pauperbaan.
Dus jij doet werk waar je geen flikker aan vindt?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:13 schreef Stommie het volgende:
Het is 9:00 's ochtends wanneer ik kwiek op mijn fietsje spring naar mijn dumbass bijbaantje in de horeca van Dierenpark Emmen.
het is voor een bijbaantje wel aardig te doen, elke dumbass kan het echter, zelfs jij, terwijl je niet eens een fatsoenlijke zin kan typenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:41 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dus jij doet werk waar je flikker aan vindt?
Goh, ik vergat een woordje en meteen staat er een loser klaar om het te verbeterenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:42 schreef Stommie het volgende:
[..]
het is voor een bijbaantje wel aardig te doen, elke dumbass kan het echter, zelfs jij, terwijl je niet eens een fatsoenlijke zin kan typen
geen dankquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:45 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Goh, ik vergat een woordje en meteen staat er een loser klaar om het te verbeteren
Koltrui-type?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:19 schreef Stommie het volgende:
[..]
dat wil je niet, ze is heul lelijk en irritant
nee dat niet,quote:
Correctie, TS antwoordde op je vraag en gaf wat extra info.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:45 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Goh, ik vergat een woordje en meteen staat er een loser klaar om het te verbeteren
ja, en ik heb ook veel fouten gemaakt met de tegenwoordige en verleden tijdquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:04 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ongelooflijk, hoeveel spreekwoorden en gezegden jij fout zegt.
Boeiendquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:10 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Correctie, TS antwoordde op je vraag en gaf wat extra info.
C'est la vie is echt geen kut aan, tyfusdrukte. Ik wil van m'n zondag genieten, geen paupers uit de kleine kutdorpjes die lawaai maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:19 schreef Stommie het volgende:
[..]
dat was de planning voor vanavond, en dan morgen lekker doorzuipen met c'est la vie
ach als het mooi weer is dan kan ik genieten van buiten bieren & kebab eten. Dan neem ik de boerenhardcorebillies en de pauperboeren met hun hele familie op klompen voor liefquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:17 schreef Froop het volgende:
[..]
C'est la vie is echt geen kut aan, tyfusdrukte. Ik wil van m'n zondag genieten, geen paupers uit de kleine kutdorpjes die lawaai maken.
En Duits..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:19 schreef Stommie het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, lelijke wijven willen ook geneukt wordenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:19 schreef Stommie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |