abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61115273
Wormgoor was bij DOVO ook niet bijzonder en speelde daar vaak als vleugelspits...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61115508
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:33 schreef methodmich het volgende:
Wormgoor was bij DOVO ook niet bijzonder en speelde daar vaak als vleugelspits...
Hmm oke. Heracles is trouwens niet eens op zoek naar een extra verdediger, dus hij zal sowieso wel niet naar Almelo komen. Ik baar me alleen wel zorgen voor komende zondag, onze verdediging is i.m.o. te niet breed genoeg bezet.
pi_61115549
Waarom zou je zo iemand nog in je selectie willen hebben Blawh?
pi_61115660
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:43 schreef sjimz het volgende:
Waarom zou je zo iemand nog in je selectie willen hebben Blawh?
Iedereen verdient een 2e kans, om hem nu zijn hele leven op 1 misstap vast te pinnen gaat me te ver.

Ik ging er van uit dat hij wel wat zou kunnen omdat hij mee mocht trainen met de selectie in de voorbereiding, daarnaast is hij jong, Nederlands en transfervrij. Maar hij schijnt dus niet echt denderend te zijn, dan is het ook weer niet nodig om hem te halen.

Edit: En we zitten niet al te ruim in de verdedigers.
pi_61115699
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:46 schreef Blawh het volgende:

[..]

Iedereen verdient een 2e kans, om hem nu zijn hele leven op 1 misstap vast te pinnen gaat me te ver.

Ik ging er van uit dat hij wel wat zou kunnen omdat hij mee mocht trainen met de selectie in de voorbereiding, daarnaast is hij jong, Nederlands en transfervrij. Maar hij schijnt dus niet echt denderend te zijn, dan is het ook weer niet nodig om hem te halen.
Tuurlijk verdient iedereen een tweede kans maar of het nou goed voor de moraal in de selectie is?
Ik heb er mijn twijfels over.
pi_61115815
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tuurlijk verdient iedereen een tweede kans maar of het nou goed voor de moraal in de selectie is?
Ik heb er mijn twijfels over.
Ik denk dat die jongen nu wel zijn lesje geleerd heeft, denk dat hij het niet zo 1,2,3 weer zal doen. Denk hierdoor dat het wel mee zal vallen met het aantasten van de moraal in de selectie.
pi_61121024
Douglas was afgelopen vrijdag niet op de training, vandaag was hij wel weer aanwezig. Denk dat het dan ook wel spoedig rond gaat komen.
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:42:59 #208
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61122841
Middenveld en aanval hebben we genoeg, ik roep al weken dat er nog een verdediger bij zou moeten komen... Met breukers in de basis kun je in de Eredivisie écht niet beginnen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_61126201
quote:
Groter stadion nog ver weg?

Een opmerkelijk bericht in de Twentsche Courant Tubantia. Kennelijk weet de gemeente nog niets over de plannen om het huidige Polman stadion uit te gaan breiden. Ze zijn daarentegen juist bezig met de plannen voor naaste buur O.N. Lees het stuk hieronder..

ALMELO - Voorzitter Jan Smit en ook directeur Nico-Jan Hoogma van Heracles Almelo maken in elke publicatie wel gewag van de noodzaak om het Polman stadion op korte termijn uit te breiden. Het voetbalstadion zou op de huidige locatie het beste een kwartslag gedraaid kunnen worden, zo redeneren de beleidsbepalers van Heracles Almelo. De naast gelegen amateurvoetbalclub Oranje Nassau zou daardoor wel haar hoofdveld kwijtraken. De schijn wordt gewekt dat een en ander binnen enkele jaren kan worden gerealiseerd.

Voorzitter Johan Andela van de Almelose Sportraad heeft formeel echter nog nooit over deze kwestie contact gehad met vertegenwoordigers van Heracles Almelo. Ook voorzitter Johan van Loo van O.N. liet al eens weten ‘van alles te lezen en te horen’, maar nooit rechtstreeks met mensen van Heracles Almelo te hebben gesproken. Andela deed navraag over alle geruchten bij sportwethouder Reinier van Broekhoven, zei hij vanavond tijdens een vergadering van de Sportraad: “En bij Van Broekhoven waren de plannen van Heracles formeel evenmin bekend.”

De Sportraad is juist druk bezig om de situatie voor O.N. - dat kampt met een tekort aan velden - op korte termijn te verbeteren. Daarvoor wordt één ton extra uitgetrokken. Het gaat onder meer om het verbeteren van veld zeven en de fietsenstalling.

www.hafc.nl

Zou dat even mooi kut zijn. Ik dacht juist dat de verhuizing van ON al jarenlang op de planning stond, al voor dat er überhaupt gesproken werd over uitbreiding van het Polman Stadion. Het zou wel een enorm domper zijn, ook maakt de gemeente zich volstrekt belachelijk als ze deze plannen voor ON gaan doorvoeren. Almelo is al niet een stad waar je als niet Almeloër (of omgeving) snel tot aangetrokken voelt, Heracles zet de stad tenminste nog een klein beetje extra op de kaart.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:24:36 #210
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61130492
Zou ook wel vreemd zijn als Heracles niet eerst is gaan informeren of een kwartslag draaien überhaupt mogelijk is. Nu kun je na een half jaar wikken en wegen weer opnieuw gaan beginnen. Misschien alsnog resulterend in een nieuw stadion. Duurt alleen nóg langer
29.10 Novastar HMH
pi_61131927
quote:
Douglas tekent bij Heracles Almelo

Heracles Almelo en Darl Douglas zijn het eens geworden over een tweejarig contract. Douglas liep stage bij Heracles nadat zijn contract bij Willem II niet werd verlengd.

Gert Heerkes gaf eerder al aan de buitenspeler graag aan zijn selectie toe te willen voegen. Douglas was ook nog welkom bij Willem II maar kon daar alleen een verlaagd contract tekenen.

Heracles is geen onbekende club voor Douglas. In het seizoen 2003/2004 kwam hij ook al uit voor de club uit Almelo.

De komende dagen zullen de laatste details van zijn contract afgerond worden.
Helemaal zeker is het nog niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blawh op 26-08-2008 09:48:19 ]
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:50:40 #212
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_61132132
Sportjournalistiek is prachtig. Eerst in de kop zetten dat Douglas tekent, en vervolgens in de laatste zin melden dat de details nog moeten worden afgerond. De Telegraaf is er niets bij.

Het eerste wat ik bij het nieuws van Wormgoor dacht was: "tekenen die jongen". Hij is talentvol, een verdediger, en jong. Precies wat we nodig hebben. En hij is beschikbaar!
451 °F
pi_61132192
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:50 schreef Charles.Darwin het volgende:
Sportjournalistiek is prachtig. Eerst in de kop zetten dat Douglas tekent, en vervolgens in de laatste zin melden dat de details nog moeten worden afgerond. De Telegraaf is er niets bij.

Het eerste wat ik bij het nieuws van Wormgoor dacht was: "tekenen die jongen". Hij is talentvol, een verdediger, en jong. Precies wat we nodig hebben. En hij is beschikbaar!
Zeker bij Jan Smit kan een contract afketsen op details, die doet niet zomaar water bij de wijn als het om details gaat.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:42:56 #214
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61133121
Je moet bij Heracles niet om een Audi gaan vragen, want dan gaat de deal niet door
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:22:48 #215
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_61137053
Een Golf moet er toch afkunnen?

Toch geen Mondeo? ^_^
451 °F
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:15:10 #216
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61138446
Ze hebben Opel als sponsor, vandaar
Ik lees trouwens dat Feyenoord behoorlijk in de problemen zit qua blessures
Ik denk dat er zeker wat te halen valt
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:44:25 #217
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_61142606
quote:
Denis Mangafic naar Heracles Almelo - 26-08-2008
Heracles Almelo heeft overeenstemming bereikt met Eintracht Frankfurt en Denis Mangafic (18) over de overgang van de verdediger naar het Polman Stadion. Mangafic heeft een contract voor één seizoen getekend met een optie voor nog twee seizoenen. Algemeen directeur Nico Jan Hoogma: “Denis is een jong talent die bij ons de kans krijgt zich verder te ontwikkelen. Hij heeft veel potentie en we verwachten dat hij kan doorgroeien.”
heracles.nl
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_61143486
Hoop dat hij zich goed weet te ontwikkelen, voor een basisplaats lijkt hij me nog niet goed genoeg. Misschien zondag wel in de basis al, gaat dan tussen hem en Breukers.

Al wat gehoord Damzkieee over eventueel gastgezinschap?

Edit:
quote:
Remon de Vries en Emmanuel Boakye hervatten groepstraining

Remon de Vries en Emmanuel Boakye hebben vandaag de groepstraining hervat. De Vries is hersteld van een spierscheurtje, Boakye ondervindt geen hinder meer van de problemen aan zijn knie. Mark-Jan Fledderus traint individueel, hij kampt met lichte liesklachten. De middenvelder zit daarnaast nog een schorsing uit van twee duels, waardoor hij tegen Feyenoord en sc Heerenveen niet beschikbaar is voor trainer Gert Heerkes.
Misschien toch gewoon Boakye in de basis.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:35:45 #219
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61143911
Ik heb er niks meer van gehoord eigenlijk. Ze zullen hem wel bij een gezin met 14 kids onderbrengen
Misschiend at ze niet zo concreet zijn geweest omdat er nog niks getekend was, kan ook.

Boakye denk ik nog niet in de basis hoor, heeft nog geen pot meegedaan haast in de voorbereiding.
29.10 Novastar HMH
pi_61143960
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:35 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb er niks meer van gehoord eigenlijk. Ze zullen hem wel bij een gezin met 14 kids onderbrengen
Misschiend at ze niet zo concreet zijn geweest omdat er nog niks getekend was, kan ook.

Boakye denk ik nog niet in de basis hoor, heeft nog geen pot meegedaan haast in de voorbereiding.
Liever een Boakye zonder wedstrijdritme dan een Breukers met wedstrijdritme.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:05:48 #221
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_61149630
Hah, en liever geen Mangafic in een gezin met 14 kinderen, maar in een rustig gast"gezin" dat hem wat vrijheid geeft en helpt om zich aan te passen in Nederland en Almelo. Ik stem voor Damzkieee
451 °F
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:44:27 #222
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61150984
Ik woon niet in Almelo MIsschien dat we daarom JUIST worden gekozen
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:47:17 #223
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_61151071
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:44 schreef Damzkieee het volgende:
Ik woon niet in Almelo MIsschien dat we daarom JUIST worden gekozen
haha, wel een heel goed punt! Heb je het met hoofdletters op het aanmeldingsformulier gezet?
451 °F
pi_61152226
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:15 schreef Damzkieee het volgende:
Ik lees trouwens dat Feyenoord behoorlijk in de problemen zit qua blessures
Nu al
  woensdag 27 augustus 2008 @ 08:36:28 #225
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61158740
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:18 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nu al

Feyenoord komt op een goed moment, ik denk serieus dat we kunnen winnen.
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')