Bovendien hoop ik inderdaad dat er Ruud truien en petjes in de winkel komen , dan ga ik als Ruud naar het carnaval.
(Inderdaad dit is een kopie van mijn bijdrage aan Ruud-I, maar direct daarna is dat onderwerp dicht gemikt...)
Maar zoals bovenaan staat: er zijn veel fanatiek Rude-aanhangers en daarvan ben jij er dus 1.
Pas maar op straks als je als Ruud verkleed over straat gaat. IK zou het niet durven...
[quote]op 11-15-1999 om 02:17 PM schreef Fokke het volgende:
Dat ie te veel over sex lult is duidelijk, maar als een mens 100 dagen zonder sex moet, is er over praten toch een redelijke manier om de frustratie daar over kwijt te raken.
In het BB huis zelf hebben de bewoners blijkbaar een andere kijk op Ruud dan alles erom heen, mischien is Ruud best expliciet in zijn statements maar dit is blijkbaar een rol die heel erg gevormd wordt door buitenstaanders
Hij is verder zeer denigrerend tegenover vrouwen doordat hij iedere keer maar weer probeert uit te leggen hoe mannen het niet kunnen helpen dat ze hun p*k achterna lopen. Wat een onzin zeg. En de enige die hier een weerwoord tegen gaf (Anouk) werd met een zeer ongeldig argument afgebekt, nl. dat ze te jong zou zijn. Terwijl haar opmerking hierover toch wel zinnig was.
Ruud bedoelt het volgens mij allemaal wel goed, maar ik heb nou eenmaal een hekel aan mensen die dom en seksistisch zijn en geen eigen mening hebben.
De enige twee die ik nog kan lijden in het huis zijn Bart en Karin, en daarvan Bart met stip.
quote:
op 11-15-1999 om 04:59 PM schreef Roark het volgende: Ik heb nog nooit iemand gehoord die dusdanig op de oppervlakte weet te blijven in discussies, als Ruud.
das ook niet moeilijk met die beperkte woordenschat van hem...
Kastanova spoke again UGH !
quote:
op 11-15-1999 om 05:23 PM schreef kastanova het volgende:
Dit bericht kan mischien een beetje lullig overkomen op de vrouwen, maar ik denk dat de meeste (eerlijke) mannen het wel zullen beamen.
Ik vind het namelijk een beetje hypocriet als men zegt dat Ruud een grote viezerik is als hij zegt dat hij vrouwen als lustobject ziet.
Want zeker 90% van de mannen denkt als hij een mooie vrouw ziet hetzelfde.
Het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat een man om de 5 minuten aan sex denkt (bij het slapen iets minder weaarschijnlijk)
Dus opmerkingen als: "ik vind Ruud een grote viezerik die met z'n lul denkt,want zo ben ik helemaal niet" die zeg je maar tegen je vriendin.
Maar ga ze niet spuien op dit forum, want je komt erg ongeloofwaardig over.
(Tenzij je in de categorie: "Maurice-wannabe's" valt )
Begin je nu alweer, Kastanova? Blijkbaar hoor je bij die 90% waar Ruud het over had, maar ik denk dat dat getal toch wat lager ligt, getuige veel reacties hier op het forum.
Maar los van de vraag of het percentage nu 90% of 10% is, ik vind niet dat je het kunt afdoen met een 'het is nu eenmaal zo, accepteer dat maar gewoon'. Moeten we dan ook maar accepteren dat sommige mannen vrouwen verkrachten, want dat is nu eenmaal de aard van het beestje? Of dat in sommige culturen vrouwen besneden worden, want dat doen ze daar nu eenmaal, dus in Nederland mag dat ook? Dit lijkt misschien vergezocht, maar dit soort dingen komen allemaal voort uit een houding zoals die van Ruud. Niet dat Ruud een potentiele verkrachter of vrouwenbesnijder is, voor ik allemaal flames over me heen krijg...
Ik vind dat er niks op tegen is als je als man veel met sex bezig bent of dat je over enig onderscheidingsvermogen beschikt waar het de aantrekkingskracht van vrouwen betreft. En vooruit, ik zal speciaal voor jou eerlijk zijn: dat heb ik ook Sterker nog, mijn vriendin weet ervan en vindt daar niks mis mee
Dat zijn nl. dingen waar je in principe niemands vrijheid mee aantast.
Maar als je, zoals Ruud, vrouwen puur gaat benaderen als lustobject ben je in mijn ogen zeer verkeerd bezig. Dan vind ik Ruud geen viezerik, maar een achterlijke eikel. (daar zijn overigens meer bewijzen van )
Zullen we dus met z'n allen daar op letten? En niet bij het zien alleen al van Cyrille 'Thaise hoer' gaan roepen?
Een beetje rationeel nadenken kan geen kwaad mensen! Zelfs Bart kan het!
Ruud: En de helft, da's vijftig procent!
Ruud is niet het type man dat dit soort dingen zegt om zijn vriendin/familie op stang te jagen, het is - nogmaals - gewoon het enige dat in dat domme blonde aardappelhoofd opkomt. Geeft niks. Is ook niks "engs" aan, is gewoon een beetje zielig.
Ruud irriteerd mij ook met zijn gelul over sex. Erg grappig in de uitzending van gisteren dat Karin en later ook Anouk en Willem demonstratief begonnen te snurken toen hij weer een of ander verhaal over sex begon. OOk de medebewoners vinden het echt niet grappig of ontwapenend meer. Ruud denkt door de informatie van Mona dat hij bij het publiek scoort met zijn 'open' verhalen en blotekontloperij. MIs. Ik denk dat het geen beroerde vent is, hij wil niemand kwaad doen, hij is alleen erg beperkt. Dan de vraag is hij ook eng? Nee maar wel een vunzig mannetje.
Overigens heeft de eeuwige preoccupatie van bewoner Ruud met het thema seks de Rutger Stichting geinspireerd bij haar nieuwe reclamecampagne. 'Denk jij dat Ruud veel van seks weet? Wij weten meer', luidt de slogan.'Het viel ons op dat Ruud de hele tijd met seks bezig is',zegt R.van Andrichem van de Rutgerstichting.'Hij zegt dat hij in het huis elke drie dagen mastuurbeert en dat hij op dag 69 wel weet wat hij gaat doen.Hij is een gefrustreerd karikaturaal figuur,zeker voor zijn leeftijd'.
Ach,ik kan me druk blijven maken,maandag zal-ie wel weer genomineerd worden.Maakt niet uit,ik kijk uit naar Maurice in de dagboekkamer.Die jongen staat op flauwvallen als-ie moet nomineren,heerlijk!Schop die droge drol er toch uit!
Ik vind Ruud een machtige OVERSEXTE vent, ik krijg ook tranen als ie wat zegt maar dan in mijn broek (en dat terwijl ik niet eens een man ben).
Als ik met zo'n vent moest werken zou ik stante pede een andere job zoeken want neem maar van mij aan dat er heel weinig dames zijn die zijn uitspraken kunnen waarderen.
Ruud is van het kaliber sex voor de buch, het zou mij dan ook niet verbazen als ie bruintje beer menno buch lange tijd geleden een brief heeft gestuurd.
Over de eventuele wens in zo'n brief WIL ik niet eens nadenken.
Op zich vond ik hem in het begin ook wel een toffe knuffelbeer maar wat een miskleun is dat gebleken zeg.
Maargoed, dat is MIJN mening.
I rest my case
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |