Sterf.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:28 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb zo mijn vermoedens, vermoedens hè, dus ik denk dat dit het geval is, niet dat jullie denken dat het een feit is, het is slechts iets dat ik denk te bespeuren, een observatie zeg maar, iets dat niet vaststaat, of als ik zou vrij mag zijn het zo te noemen: een waarneming, dat TS er niet mee om kan gaan.
Lees: ik kan geen band plakken.quote:
Jij denkt, TS heeft gay neighbours.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:00 schreef Electrocute het volgende:
Heb je geen hitsige buurmannen?
Als ik een lekke band heb ga ik gewoon in een kek outfitje op de stoep staan klunzen en wachten tot iemand aanbiedt om me te helpenNiet dat ik het zelf niet kan, maar het is gewoon veel leuker als je het voor je kan laten doen en dan ook nog mag toekijken.
Die kans is best aanwezig. TS kan het allicht proberen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:01 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Jij denkt, TS heeft gay neighbours.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:28 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb zo mijn vermoedens, vermoedens hè, dus ik denk dat dit het geval is, niet dat jullie denken dat het een feit is, het is slechts iets dat ik denk te bespeuren, een observatie zeg maar, iets dat niet vaststaat, of als ik zou vrij mag zijn het zo te noemen: een waarneming, dat TS er niet mee om kan gaan.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:28 schreef Chriz2k het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |