Mischien kan je de aandacht van je kleine piemel afleiden door een goed te leren schrijvenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:58 schreef Bleekmiddel het volgende:
Ik lag dus nog lekker te slapen, jeweets zaterdag is slaapie slaapiedag. dus werd er zo gebeld une noob van de pakketservice. Mijn nieuwe investeringen jeweets. en ik kijk door het raam naar beneden en zie zunne bode en dacht bij mezelf ik moet echt wel gaan want anders is hij weg..
Dus de postbode zag mijn kleine pimel
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:01 schreef DeathProof het volgende:
[..]
Mischien kan je je de aandacht van je kleine piemel afleiden door goed te leren schrijven
schrijven doe je met een penquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:01 schreef DeathProof het volgende:
[..]
Mischien kan je je de aandacht van je kleine piemel afleiden door een goed te leren schrijven
Ow je kan het ook met je piemel hoor! Moet je gewoon wat meer oefenenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:02 schreef Bleekmiddel het volgende:
schrijven doe je met een pen
neen een mooi boek kwam hij brengen. van herman broodquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:07 schreef remlof het volgende:
Maar die postbode bracht eindelijk je pomp?
ik heb iedere ochtend dat mijn piemel hard is. maar nu heb ik heel veel haartjes om mijn piemelquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Maar je kreeg zeker wel een hard plassertje toen je zo voor de postbode stond?
Gast...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:58 schreef Bleekmiddel het volgende:
Ik lag dus nog lekker te slapen, jeweets zaterdag isslaapie slaapiedag . dus werd er zo gebeld une noob van de pakketservice. Mijn nieuwe investeringen jeweets. en ik kijk door het raam naar beneden en zie zunne bode en dacht bij mezelf ik moet echt wel gaan want anders is hij weg..
Dus de postbode zag mijn kleine pimel
neem een fatsoenlijke baanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:10 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Gast...![]()
Ik was om kwart over 4 er al uit om kranten te bezorgen inclusief teringgrote bijlagen waardoor ik die krengen door de brievenbus moest proppen en hoor je mij klagen(behalve nu dan)?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:01 schreef DeathProof het volgende:
[..]
Mischien kan je je de aandacht van je kleine piemel afleiden door een goed te leren schrijven
Maar ik heb een grote piemel dus hoef niet goed te kunnen schrijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |