Lekker, net mijn 3de kuur achter de rug, thanks for asking.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
Hoe gaat ie met je chemo? Je bent tenslotte kaal.
Ik vind van wel.quote:
Ja dat heeft naar mijn weten alleen of vooral invloed op je hoofdhaar en je wordt er nogal misselijk van.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dat zijn de berichten. Blijven je borstharen wel staan?
Ik snap hem nietquote:
Ok, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja dat heeft naar mijn weten alleen of vooral invloed op je hoofdhaar en je wordt er nogal misselijk van.
Homo's, chemo, waar ging het nou ook alweer over ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
Enniehoe, dat homo zijn is ook niet alleen maar pracht en praal hoor.
Homo.quote:
Alleen als ik wil dat 't vrouwtje er aan liktquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:34 schreef elcastel het volgende:
[..]
Homo..
Scheer je je reet ook trouwens ?
Jongens niet bekvechten he?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee hoor, de voornaamste reden dat ik m'n borsthaar scheer is omdat ik het er een stuk beter uit vind zien.
Maar ik vind het ook frisser. Als jij dat smetvrees noemt, prima.
Hoe gaat ie met je chemo? Je bent tenslotte kaal.
Omdat het een broeinest van bacterien is. Je haar vaak wassen doet daar niet zoveel aan af.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:37 schreef kyna het volgende:
[..]
Jongens niet bekvechten he?![]()
Waarom is hoofdhaar niet hygienisch?
Ik neem aan dat je t regelmatig wast...
Mannen die niet super grote zweetvlekken op hun shirt willen doen dat ja.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:37 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik verbaas me erover dat zoveel mannen hun oksels schijnen te scheren....
quote:Tom Jones heeft duur borsthaar
Tom Jones hecht veel waarde aan de begroeiing van zijn bovenlichaam. De 67-jarige 'Sex Bomb', die nu met zijn muziek oudere vrouwen verleidt in Las Vegas, ging zover om zijn borsthaar te laten verzekeren. De Brit sloot bij Lloyd's of London een verzekering af ter waarde van 4,75 miljoen euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |