Volgende week in klaagbank:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:18 schreef 2609 het volgende:
wtf manik krijg borsthaar ik kan het zo zien zo tussen mn borstspieren ik vind dat zo lelijk he
ga het denk ik scheren
ben toch geen homo ofwat
de haren zijn al best lang nee ik vind het niks
Tepelhaarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:22 schreef Markster het volgende:
Ik heb tepelhaar, telt dat ook ?
"jeuk aan mijn zak" / "Kriebelende neusgaten" / "bulterige bilspleet" / "Teen geamputeerd tijdens bijknippen"quote:Op zondag 27 juli 2008 13:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgende week in klaagbank:
"Stoppels op mijn borstkas!!![]()
![]()
"
Wacht maar totdat je mij tegen bent gekomen.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Borsthaar geeft niet veel, maar 'k hoef het niet te zien als driehoek boven een met 2 knopen losgeknoopt overhemd uitkrullend.
quote:
Het is maar dat je het weet....quote:70 procent van de Nederlandse mannen bewerkt regelmatig zijn lichaamshaar waarvan:
84% ook zijn schaamhaar bij- of af-scheert
52% rondloopt met gladde oksels
27% het haar van zijn borst maait
17% geen haar op zijn rug wenst
16% zorgt voor haarloze billen
Wat...???quote:Op maandag 28 juli 2008 06:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus 70% van de Nederlands mannen is homo?
Of mensen die inzien dat geen borsthaar beter is dan een vies prakkie.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:58 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als je het gaat scheren wel. Borsthaar scheren is immers iets voor homo's.
Jij mag in de IT al blij zijn als een kerel zich wast, dus deze mening is geheel begrijpelijk.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
mannen die hun borstharen wegscheren![]()
borsthaar
Ja vertel eens, wat heb je gedaan eigenlijk...???quote:Op maandag 28 juli 2008 11:51 schreef delano.888 het volgende:
Ik baal trouwens zwaaaar dat dit topic nu steeds bovenin MyAt blijft staan, wat heb ik gedaan
Bedankt voor de waarschuwing, dan post ik niet in dit topicquote:Op maandag 28 juli 2008 11:51 schreef delano.888 het volgende:
Ik baal trouwens zwaaaar dat dit topic nu steeds bovenin MyAt blijft staan, wat heb ik gedaan
Gast!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
kick
Verteld over vrouwen met borsthaarquote:Op maandag 28 juli 2008 12:01 schreef FFnog het volgende:
[..]
Ja vertel eens, wat heb je gedaan eigenlijk...???
Gast!quote:Op maandag 28 juli 2008 12:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, dan post ik niet in dit topic
Borsthaar ftw.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:51 schreef delano.888 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |