Mijn type staat er niet bij (Berenvel)quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:29 schreef beelz het volgende:
Alleen homo's scheren hun borsthaar af
Echte mannen laten het gewoon staan, tenzij het enorm ernstig is.
[..]
Type superheld trouwens.
tuurlijkquote:
Hij Zij vindt van niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:52 schreef delano.888 het volgende:
Ach, je zal maar een vrouw zijn en dan borsthaar krijgen, dan mag je klagen
Gast, dat is Ashlee Olsen, niemand alleen Mary-Kate ziet er ook zo lekker uitquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:06 schreef 2609 het volgende:
almere, ben je lekker? als je links kijkt dan zie je een lekkere vrouw als je er een beetje zo uit ziet mag je me een berichtje sturen
Hoe kan een Turk nou geen borsthaar hebbenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:47 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Ik voel me homo omdat ik geen borsthaar heb
Wat veel erger is, is de bouwvakkershouding: Gehurkt, laaghangende spijkerbroek: hoogte "half 7" met een prachtig uitzicht op iemands reethaarquote:Op zondag 27 juli 2008 02:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Borsthaar geeft niet veel, maar 'k hoef het niet te zien als driehoek boven een met 2 knopen losgeknoopt overhemd uitkrullend.
streepje onder de navel danquote:Op zondag 27 juli 2008 07:04 schreef Morwen het volgende:
Borsthaar is mooi, geen jungle, maar andersinds![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |