quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:15 schreef Red_85 het volgende:
ow fuck, ik zit op hetzelfde plekkie, alleen 3 meter achter hem, met dezelfde airco...
Daar komen wij ook langzaam achter als wij de roosters weg halen ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:16 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:Weet je wel wat er allemaal in dat smerige afvalwater zit man ?
Schmimmels, bacterieen, hepatitis A, B en wellicht ook C. Asbest, Aids, en last but not least Gonrroe![]()
Ik zou vrij nemen.
nee, luchtvracht afhandeling op schipholquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die op zaterdag op kantoor zitten
Jij doet vast telemarketing
En we zijn er trots op ook!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
nee, luchtvracht afhandeling op schiphol
Je vergeet kankerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:16 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:Weet je wel wat er allemaal in dat smerige afvalwater zit man ?
Schmimmels, bacterieen, hepatitis A, B en wellicht ook C. Asbest, Aids, en last but not least Gonrroe![]()
Ik zou vrij nemen.
Ah, dat valt me dan weer meequote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
nee, luchtvracht afhandeling op schiphol
quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal schiphol eens bellen dat ze Fok moeten blokkeren
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:16 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:Weet je wel wat er allemaal in dat smerige afvalwater zit man ?
Ik zou vrij nemen.
idd, da's ook weer zoietsquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
he ja leuk, eerst hyves en msn, en nu Fok!
wat moeten we dan doen hier, werken....????
Juupquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:25 schreef Juup© het volgende:
[..]Punt 1 is het geen afvalwater maar condenswater Punt 2 kunnen er idd schimmels en bacterieën in zitten maar hepatitis A,B of C is onwaarschijnlijk gezien de manier van overbrengen van die ziekten Punt 3 Gonoerroe zit er al helemaal niet in want dat leeft op en in de slijmvliezen van de vagina, penis, anus, keel en ogen en dus niet in een airco systeem Punt 4 Asbest word niet gebruikt in een airco systeem Punt 5 Aids is niet overdraagbaar via condenswater of lucht (al dan niet verwarmd of gekoeld) Punt 6 Onzin
Dus door jullie luie mongolen moet ik altijd een fucking uur wachten op m'n koffer.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
he ja leuk, eerst hyves en msn, en nu Fok!
wat moeten we dan doen hier, werken....????
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:25 schreef Juup© het volgende:
[..]Punt 1 is het geen afvalwater maar condenswater Punt 2 kunnen er idd schimmels en bacterieën in zitten maar hepatitis A,B of C is onwaarschijnlijk gezien de manier van overbrengen van die ziekten Punt 3 Gonoerroe zit er al helemaal niet in want dat leeft op en in de slijmvliezen van de vagina, penis, anus, keel en ogen en dus niet in een airco systeem Punt 4 Asbest word niet gebruikt in een airco systeem Punt 5 Aids is niet overdraagbaar via condenswater of lucht (al dan niet verwarmd of gekoeld) Punt 6 Onzin
luchtvracht niet baggage!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:26 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Dus door jullie luie mongolen moet ik altijd een fucking uur wachten op m'n koffer.
Zit gewoon de fokken op de drukste dag van het jaar.
wat een leuk topic, voel de regen al zeker 5 minuten niet meerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:26 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Dus door jullie luie mongolen moet ik altijd een fucking uur wachten op m'n koffer.
Zit gewoon de fokken op de drukste dag van het jaar.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:25 schreef Juup© het volgende:
Ja, echt, ga fok nou ook niet van ons afnemen. straks zijn we helemaal verlorenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |