abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63662869
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
ff inlezen hoe alles werkt en wat er nodig is.... vriendinlief wil zo'n kaart om spellen uit te testen alvorens origineel te kopen
inlezen met al die moeilijk termen die zij gebruiken...ik ben maar een leek op dit gebied....heb dat alleen nodig om voor sinterklaas kadoo te doen...ik ben toch vrij duidelijk in wat ik zoek
pi_63662950
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:56 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

inlezen met al die moeilijk termen die zij gebruiken...ik ben maar een leek op dit gebied....heb dat alleen nodig om voor sinterklaas kadoo te doen...ik ben toch vrij duidelijk in wat ik zoek
What the fuck ga je zo doen tegen mij wie ben je en wat is onze relatie?
pi_63663013
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:59 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

What the fuck ga je zo doen tegen mij wie ben je en wat is onze relatie?
hihihihihi ik bedoel maar
pi_63663301
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:02 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

hihihihihi ik bedoel maar
pi_63663741
Als jullie allebei dit topic van begin af aan hadden doorgelezen/gescand, dan hadden jullie snel enkele type flashcards kunnen vinden en ook wat de verschillen zijn tussen de kaartjes. Hoeveel geheugen je erbij wilt gebruiken hangt helemaal van jezelf af en wat je ermee wilt doen. Praten over het downloaden van games wordt hier overigens niet gewaardeerd.
pi_63664197
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:31 schreef Misanthropist het volgende:
Als jullie allebei dit topic van begin af aan hadden doorgelezen/gescand, dan hadden jullie snel enkele type flashcards kunnen vinden en ook wat de verschillen zijn tussen de kaartjes. Hoeveel geheugen je erbij wilt gebruiken hangt helemaal van jezelf af en wat je ermee wilt doen. Praten over het downloaden van games wordt hier overigens niet gewaardeerd.
goed dan vraag ik het gewoon in de winkel...die doen vaak niet zo moeilijk
pi_63664246
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

Bij de Bart Smit kunnen ze je er inderdaad alles over vertellen.
Tap tap tap
  maandag 1 december 2008 @ 11:57:28 #208
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_63664333
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Bij de Bart Smit kunnen ze je er inderdaad alles over vertellen.
Precies. Ik wil wel het YouTube filmpje zien met de complete afgang van degene die er naar vraagt.
pi_63664379
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

Ze worden niet verkocht in de winkel, want Nintendo is er niet zo blij mee.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_63664380
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:31 schreef Misanthropist het volgende:
Mijn reactie was uiteraard als tvp bedoelt zodat ik het later kon teruglezen en wil de DS ook voor MP3 gebruiken maar das bijzaak....
pi_63664406
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Precies. Ik wil wel het YouTube filmpje zien met de complete afgang van degene die er naar vraagt.
Ik ben er een keer live getuige van geweest bij de E-plaza .
Tap tap tap
  maandag 1 december 2008 @ 12:01:23 #212
13783 Anthraxx
pi_63664423
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat is wel een EPIC FAIL waard voor diegene die er naar vroeg .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 december 2008 @ 12:02:10 #213
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63664454
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:36 schreef PushyGurl het volgende:
ik wil graag zon stick of wat het ook is ...gaan halen zodat ik games van internet kan halen ...hoe heet dat ding die ik daarvoor nodig heb?

alvast bedankt...iemand ook enig idee waar ik dat online kan bestellen

ps is een sinterklaas kadootje,dus niet voor mezelf
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
ff inlezen hoe alles werkt en wat er nodig is.... vriendinlief wil zo'n kaart om spellen uit te testen alvorens origineel te kopen
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
die ene is de SDHC uitvoering.
Echter, gedurende lange tijd was de R4 een van de beste keuze's, zo niet dé beste. Maar de support voor de kaart lijkt nu haast gestopt te zijn, er is al heel lang geen firmware update meer voor uitgekomen.
Ik denk dat je beter kunt kijken naar alternatieven, zoals de M3 Real, DSTT, Cyclo DS Evolution bijvoorbeeld
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63664471
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is dan eenmaal zo heerlijk kansloos. Navragen in een winkel hoe je hun sales tot 0 kan laten komen. He albert heijn, hoe kan ik jullie vrachtwagens leeg halen zodat ik niet meer in je winkel hoef terug te komen

Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_63664566
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:59 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Mijn reactie was uiteraard als tvp bedoelt zodat ik het later kon teruglezen en wil de DS ook voor MP3 gebruiken maar das bijzaak....
MP3 kan volgens mij met elke flashcard
pi_63670611
nee maar heeft iemand nu enig idee welke kaart ik beedoel..kan anders ook via pm
  maandag 1 december 2008 @ 18:36:16 #217
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_63674685
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:00 schreef PushyGurl het volgende:
nee maar heeft iemand nu enig idee welke kaart ik beedoel..kan anders ook via pm
Ja, die ene. je weet wel, waar je dat ding in kan klikken.. En waar je die spullen op kan zetten. Die. Oh. En hij moet ook in de DS passen. Kan dat ook? Stap gewoon bij een Bart Smit binnen en vraag het daar, kunnen ze je vast helpen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_63741362
Heb DSTT kaart gekocht maar krijg m niet aan de praat. In eerste instantie kaartje in NDS gestopt en kreeg de melding "Menu?" te zien.
Toen toch maar eens op internet gezocht en kwam op http://www.ndss.nl/viewtopic.php?f=12&t=2442 een handleiding tegen. Maar hier kom ik toch ook niet uit.
Er staat beschreven wat er naar de flashcard moet worden gekopieerd, maar die bestand zijn na het downloaden niet terug te vinden. Welke bestanden moeten er nu op het kaartje worden gezet om de boel werkend te krijgen??? Moet ik t kaartje eerst formatteren? En hoe?
pi_63743856
Je moet gewoon op de website van DSTT de firmware 1.16 downloaden, uitpakken met winrar naar je SD kaartje en je bent klaar. Als je slim bent maak je een mapje GAMES aan op je SD kaar en stopt daar al je games in.
pi_63743899
Heb hier nog een DS -TT flashcard liggen, nieuw en sealed.
Was een kadeau maar ik heb al een R4
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  zondag 7 december 2008 @ 10:31:44 #221
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63819729
Ik heb sinds kort ook een flashcard.
Weet iemand of het ook mogelijk is om naast DS spellen bijv. ook SNES en NES spellen via de card te kunnen spelen op de DSLite? Gaat dit op een vergelijkbare manier?
kloep kloep
  zondag 7 december 2008 @ 11:17:01 #222
13783 Anthraxx
pi_63820182
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:40 schreef Remake het volgende:
Heb hier nog een DS -TT flashcard liggen, nieuw en sealed.
Was een kadeau maar ik heb al een R4
Doe je hem weg en voor hoeveel? .
pi_63892152
Heb de boel aan de praat gekregen (DSTT card) en wat games en mp3'tjes erop gezet. Eerste paar keren ging het prima, maar nu weigert ie steeds zodra je de Nintendo aanzet!
Slechts een enkele keer pakt ie m na heel veel keer aan/uit zetten.
Waar zou dit aan kunnen liggen??
pi_63892207
misschien zijn de contacten vies of is de DSTT card stuk
pi_63892710
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 22:45 schreef Misanthropist het volgende:
misschien zijn de contacten vies of is de DSTT card stuk
Heb contacten schoongemaakt/geblazen. Geen verandering.
Hade 2 kaartjes gekocht en deze hebben allebei hetzelfde probleem...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')