waar kan ik die downloaden? die eerste moonshell kreeg ik gwoon van een vriendquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Moet altijd werken. Gebruik gewoon de nieuwste firmware
google gewoon ff op moonshell + downloadquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:57 schreef Goomba42 het volgende:
[..]
waar kan ik die downloaden? die eerste moonshell kreeg ik gwoon van een vriend
Dat kun je toch gewoon downloaden bij de fabrikant van het apparaat?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:57 schreef Goomba42 het volgende:
[..]
waar kan ik die downloaden? die eerste moonshell kreeg ik gwoon van een vriend
Hij start op, maar als ik een game start krijg ik 2 witte schermen en gebeurt er verder niets. Ga het nu even proberen met een ander geheugenkaartje.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:19 schreef Noax het volgende:
En heeft dat geholpen?
Welke balie bij welke winkel...?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef rat-72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is toch mooi als je naar balie bent geweest waar ze dit gewoon verkopen ...
5 dvd's met 600 spellen ..
Alles wat je maar kan verzinnnen staat er op...
Internet, veel makkelijker en gratisquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef rat-72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik durf het bijna niet te vragen......quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef rat-72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aantal gereleasde roms komt al over de 2750 hoor inmiddels, over de 110 gb, DVDtje of 25?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef rat-72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet jouw genre?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:17 schreef SHOOOTO het volgende:
^en om welk spel gaat het? Ik denk dat ik maar een goedkope GB micro ga halen, dan heeft mijn EZ4 nog wat nut.
nope, "manic shooters" is niet mijn ding..Ik ga té snel doodquote:
Oefening baart kunst!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nope, "manic shooters" is niet mijn ding..Ik ga té snel dood
Phoenix Wright series, Soul Bubbles-achtige spellen is meer mijn ding. (Tetris is/blijft nummer 1)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |