Gewoon terugsturen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb 2 M3 Real kaarten besteld. 1 voor mijn vader, de ander voor mij. De mijne werkt perfect. De andere (identieke) kaart werkt voor geen meter op zijn DS. Het ding lijkt niet eens gedetecteerd te worden. Iemand suggesties voordat ik de meuk terugstuur?
De SD al om gewisseld ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb 2 M3 Real kaarten besteld. 1 voor mijn vader, de ander voor mij. De mijne werkt perfect. De andere (identieke) kaart werkt voor geen meter op zijn DS. Het ding lijkt niet eens gedetecteerd te worden. Iemand suggesties voordat ik de meuk terugstuur?
nee daar ligt het niet aanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ligt het niet aan je cardreader? Mijn cardreader is intern maar werkt wel met USB. Wanneer ik hem afsluit doet ie het niet meer tot ik reboot.
Trouwens family guy gekeken op mn DS in de trein ,!!!
meestal wel, maar oudere firmwares bieden gewoon geen/slechte ondersteuning voor bepaalde nieuwere titels. Zo zijn er bij de DSTT soms problemen met bijvoorbeeld contra 4. Zelf had ik met oude firmware voor de R4 problemen met de Korg DS10 en Race Driver Grid.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef Noax het volgende:
Hoe zit het eigenlijk, kun je ook oudere firmware's installeren?
niemand? of ben ik ongeduldig....quote:Op zondag 14 september 2008 16:02 schreef GONZA het volgende:
Vraagje:
weet iemand een goede webbrowser hombrew download voor de nintendo ds lite/ m3 real???
zoek me een ongeluk, maar geen geluk...
hoezo niet? Moonshell kan toch gewoon met mp3 overweg?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:17 schreef Goomba42 het volgende:
ik kan zoiezo geen muziek op mn r4ds, maarja da vind ik nie erg want mijn ding staat tog altijd helemaal vol met topgames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |