waar kan ik die downloaden? die eerste moonshell kreeg ik gwoon van een vriendquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Moet altijd werken. Gebruik gewoon de nieuwste firmware
google gewoon ff op moonshell + downloadquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:57 schreef Goomba42 het volgende:
[..]
waar kan ik die downloaden? die eerste moonshell kreeg ik gwoon van een vriend
Dat kun je toch gewoon downloaden bij de fabrikant van het apparaat?!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:57 schreef Goomba42 het volgende:
[..]
waar kan ik die downloaden? die eerste moonshell kreeg ik gwoon van een vriend
Hij start op, maar als ik een game start krijg ik 2 witte schermen en gebeurt er verder niets. Ga het nu even proberen met een ander geheugenkaartje.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:19 schreef Noax het volgende:
En heeft dat geholpen?
Welke balie bij welke winkel...?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef rat-72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is toch mooi als je naar balie bent geweest waar ze dit gewoon verkopen ...
5 dvd's met 600 spellen ..
Alles wat je maar kan verzinnnen staat er op...
Internet, veel makkelijker en gratisquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef rat-72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik durf het bijna niet te vragen......quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef rat-72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aantal gereleasde roms komt al over de 2750 hoor inmiddels, over de 110 gb, DVDtje of 25?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:31 schreef rat-72 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet jouw genre?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:17 schreef SHOOOTO het volgende:
^en om welk spel gaat het? Ik denk dat ik maar een goedkope GB micro ga halen, dan heeft mijn EZ4 nog wat nut.
nope, "manic shooters" is niet mijn ding..Ik ga té snel doodquote:
Oefening baart kunst!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nope, "manic shooters" is niet mijn ding..Ik ga té snel dood
Phoenix Wright series, Soul Bubbles-achtige spellen is meer mijn ding. (Tetris is/blijft nummer 1)
En zoiets als pokémon, dan? Kan je gewoon rondlopen zonder dood te gaan en de gevechten zijn turn-based.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
nope, "manic shooters" is niet mijn ding..Ik ga té snel dood
Phoenix Wright series, Soul Bubbles-achtige spellen is meer mijn ding. (Tetris is/blijft nummer 1)
Ja hoor, prima!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:52 schreef discipter het volgende:
ik ben van plan een r4 aan te schaffen maar als ik die opzoek bij dealextreme.com dan zie ik english version erbij staan, werkt die dan ook op mijn europese DS?
het is te chaotisch, maar ik zal even checken als mijn DSTT binnenvalt.quote:
waar heb je 'm besteld? Als je 'm bij bigdennis hebt besteld, dan moest je de SDHC versie downloaden. (anders heb je een kapotte Flashkaart)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmm ik heb em besteld net binnengekregen maar als ik alles heb gedaan en hem in m'n DS doe krijg ik steeds
Loading...
En daar blijft ie opstaan....
help ?
nice! Op dit moment heb ik geen R4 kaartje in de buurt, maar ik had versie 1.21 gedownload van hun site. (nu linken ze naar een weblogquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmm nu heb ik een heel oude filmware erop gezet en opeens werkt het wel ') vaag
Maarja
Om te internetten heb je ook een Slot 2-kaart nodig... Werkt sowieso voor geen meter op de DS, dus doe geen moeite.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee thnxHoe zit dat eigenlijk met die WIFI ding ervan, hotspots op stations en dan moe tje nog een browser downloaden ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |