nee, gewoon niets te doen op je werkquote:
Dat zeg jij!!quote:
quote:
dat moet ik dus nog worden....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahaha...ben resistent geworden na wind 20....
wij doen niet aan papierwerk op iemand anders zijn bureau..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:37 schreef Cyberzone het volgende:
Heren, ga eens heel snel terug aan het werk. Er ligt een hoop papierwerk op mijn buro dat nog gedaan moet worden!
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:37 schreef Cyberzone het volgende:
Heren, ga eens heel snel terug aan het werk. Er ligt een hoop papierwerk op mijn buro dat nog gedaan moet worden!
of om scheten te laten.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:45 schreef Cyberzone het volgende:
Nog iets om over te klagen, vervelende collega's die erlol in hebben met paperclips te gooien.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:57 schreef Uierboord het volgende:
Dus 50 x 5 seconden is 2 uur en 17 minuten?
Hopelijk zit je niet op de salaris-administratie met dat rekenvermogen van je....
Ik ruik niks heur, misschien ook omdat aan het andere kant van het kantoor zit...Ach jah, ik heb last van andere stinkende dingen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
volgens mij ging het hier om de lucht van de wind, en die blijft langer hangen dat het werkelijke winden.
Zolang er na een scheet nog gevraagd moet worden wat de ander gegeten heeft en men dat niet daadwerkelijk uit de darmlucht zelf op kan maken, denk ik dat het allemaal zo'n vaart niet loopt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
volgens mij ging het hier om de lucht van de wind, en die blijft langer hangen dat het werkelijke winden.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:06 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Zolang er na een scheet nog gevraagd moet worden wat de ander gegeten heeft en men dat niet daadwerkelijk uit de darmlucht zelf op kan maken, denk ik dat het allemaal zo'n vaart niet loopt.
Oh god, wie nou weer?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
idd...dit topic is dan ook een lemming op mijn topic waarin ik al duidelijk aangeef dat ze niet stinken....
nieuwe klacht: collegas die huilie-hulie doen om niks!!
aaaaaaahhhh.... allemachtig.. weer een.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
idd...dit topic is dan ook een lemming op mijn topic waarin ik al duidelijk aangeef dat ze niet stinken....
nieuwe klacht: collegas die huilie-hulie doen om niks!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |