Die scheurt vanzelf als er meer "lucht"wordt ontwikkeldquote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:17 schreef DennisMoore het volgende:
Straks scheurbuik.
Ahum!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Wordt ik vannacht wakker, keiharde buik, zo erg, dat ik gewoon pijn had aan mijn blaas...
Sindsdien al zo'n 50 keer moeten winden, maar dus echt winden van een seconde of 5, ze ruiken niet ofzo maar leuk is anders!!!
klacht: teveel lucht in mijn buik!!!
Wat een fout!quote:
Door al die lucht is mijn kennis van de nederlands taal tot een minimum gedaalt...quote:
Die deed je expres he?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Door al die lucht is mijn kennis van de nederlands taal tot een minimum gedaalt...
Nou ja, om je heen neem ik aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
update: 1055
Gaat nu wel weer wat beter, maag is al weer tot rust gekomen en niet meer hard...![]()
Maar wel vage shit, waar komt al die lucht vandaan?
klacht: veel lucht, maar van waar?
quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar hoe heb ik het binnegekregen of anders gesteld, waarom maakt mijn lichaam zo ontzettend veel lucht aan vannacht???
heb geen last van stress, dat weet ik want dan krijg ik aften (blaasjes in je mond).
Dat doet je darmflora. Zal wel iets in je eten gezeten hebben wat ze lekker vinden. De bacteriën eten vaste stof, en zetten het om in gas. Dat moet er vervolgens ergens uit, als niet aan de bovenkant, dan aan de onderkant.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar hoe heb ik het binnegekregen of anders gesteld, waarom maakt mijn lichaam zo ontzettend veel lucht aan vannacht???
heb geen last van stress, dat weet ik want dan krijg ik aften (blaasjes in je mond).
Als je 's nachts met open mond slaapt, kruipen er soms allerlei beesten bij je naar binnen. Vervolgens heb jij een onbewuste slikreflex en hoppa, beestje in maag.quote:
Het is al lang geleden bewezen dat dit bullshit isquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Als je 's nachts met open mond slaapt, kruipen er soms allerlei beesten bij je naar binnen. Vervolgens heb jij een onbewuste slikreflex en hoppa, beestje in maag.
Bij een spinnetje is dit niet zo erg, maar waarschijnlijk heb jij een zeer raar beest verzwolgen vannacht. Voel je niks bewegen van binnen?
oh ja, dat was ik natuurlijk vergeten!!!quote:
Fout! Op FOK! is iemand uitschelden voor homo nog stoer.quote:Op zondag 27 juli 2008 09:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh ja, dat was ik natuurlijk vergeten!!!
als je op fok dingen bij hun naam noemt ben je homo....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |