Nee, hij mocht 'm niet eens oproepen, moet voor je eigen servicebeurt.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:44 schreef jojomen4 het volgende:
Dat niet roepen van de trainer gaat hem mentaal opbreken nadat die de 1ste set verliest. Gaat die de scheids de schuld geven denk ik.
dat maakt niet uit. De speler mag bepalen wanneer dat gebeurt. Volgens de commentator ook.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, hij mocht 'm niet eens oproepen, moet voor je eigen servicebeurt.
De umpire zei dat het voor je eigen servicegame moet, dat is ook gewoon de regel.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
dat maakt niet uit. De speler mag bepalen wanneer dat gebeurt. Volgens de commentator ook.
Dat is de regel dus niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De umpire zei dat het voor je eigen servicegame moet, dat is ook gewoon de regel.
quote:
Aanvragen is iets anders dan nemen.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:50 schreef Tim86 het volgende:
Nee hoor, de umpire vroeg hem of het persé nodig was omdat hij het geen goed moment vond. Daar ging Murray mee akkoord. Hij mag zelfs op 5-6 30-40 een behandeling aanvragen als hij dat wil..gebeurt zo vaak.
Indeed.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:50 schreef Tim86 het volgende:
Nee hoor, de umpire vroeg hem of het persé nodig was omdat hij het geen goed moment vond. Daar ging Murray mee akkoord. Hij mag zelfs op 5-6 30-40 een behandeling aanvragen als hij dat wil..gebeurt zo vaak.
Dit kan het breakpunt zijn, letterlijkquote:Op zondag 27 juli 2008 03:21 schreef Tim86 het volgende:
ik merk er weinig van eigenlijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |