abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juli 2008 @ 14:14:48 #76
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_60360481
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 04:04 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij zit volgens mij chronisch in een delirium
Is dat een ander woord voor Huubsyndroom ?:P
Voelt goed in ieder geval
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_60360487
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:59 schreef APK het volgende:

[..]

FFS.

Je zou maar zulke fans hebben.
Ach beter zulke fans hebben dan een kneus zijn die op forums zoekt wie hij nu weer kan pakken.
Ben toch blij dat ik toch je aandacht getrokken heb,is jouw dag ook weer goed.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 14:30:14 #78
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60360685
Huub zn album

01. Een Wijntje en een Lijntje ft. Bonnie St. Claire
02. Mn vrouw krijgt klappen
03. Stiekem naar Hedda (skit)
04. Stolichnaya op mn nachtkast
05. Zuipen tot we kotsen ft. Ben
06. Lieke was een kuthoer
07. Alle honken zijn bezet
08. Schatje in Oldenzaal
09. Herkent worden op straat ft. Jaap
10. Op je knieen en zuigen hoer (ode aan Claire)
11. Wat zullen we drinken remix ft. Ron Brandsteder
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  † In Memoriam † zaterdag 26 juli 2008 @ 14:49:05 #79
128220 Peter6000
pi_60360927
Volgende week die pilot. Een programma gaan dragen, daar heb je vaardigheden voor nodig.
Wat dat moeten de mensen leuk vinden, en niet alleen je directe omgeving.

Hopelijk is er voldoende make-up om de verwondingen in je gezicht (die je absoluut niet over jezelf hebt afgeroepen, degene die je zomaar zonder aanleiding heeft geslagen is behoorlijk ziek in zijn hoofd) te maskeren.
pi_60360956
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:46 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Jij als mod zou het verschil moeten weten tussen uitdagen of beledigen. En volgens mij heeft nog nooit iemand Huub hier beledigd.
Hè, is dat lachen
  Moderator zaterdag 26 juli 2008 @ 15:03:42 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60361119
Zkjn die misselijke Brian-fans al opgepakt?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_60361330
wat een commotie,nou huub nog
Wie ben jezelf?!!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:23:51 #83
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_60361332
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 14:49 schreef Peter6000 het volgende:
Volgende week die pilot. Een programma gaan dragen, daar heb je vaardigheden voor nodig.

Hopelijk is er voldoende make-up om de verwondingen in je gezicht (die je absoluut niet over jezelf hebt afgeroepen, degene die je zomaar zonder aanleiding heeft geslagen is behoorlijk ziek in zijn hoofd) te maskeren.
Nou, als ik Huub een beetje ken, heeft hij zelf weer wat uitgelokt met z'n domme drankhoofd. Lekker weer, Ballegooij. Je kan die jongen ook nérgens mee naar toe nemen, het wordt altijd weer een teringzooi.

Oh nee, deze keer was het wél een trieste mongool die dacht makkelijk en goedkoop te kunnen scoren voor z'n vrienden. Kut. Kunnen we je nóg niet beschuldigen.

Moraal van dit verhaal? Koop nooit wat bij Blokker, want tis rotzooi allemaal. (HF)
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:38:05 #84
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60361488
het verhaal staat op www.rocketmiljonairs.nl

en over dat spammen? in hoeveel van mijn reacties schrijf ik mijn site? alleen als ik er een log heb geschreven, so fucking eat me, en peter600 kom dan met je youtube filmpjes, en APK? te triest voor woorden bij vlagen
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_60361497
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:03 schreef Gert het volgende:
Zkjn die misselijke Brian-fans al opgepakt?
Uhuh, in je (natte) dromen.
  † In Memoriam † zaterdag 26 juli 2008 @ 15:41:47 #86
137949 Disana
pi_60361530
"De beveiliging begreep er geen flikker meer van en in de consternatie sprinte dit figuur naar zijn BMW M5, hoofdbeveiliging van de Voom rende naar zijn auto toe trok het portier open en wilde hem eruit trekken, trok deze man op zijn beurt een pistool, de beveiliging stapte van de auto af en gooide het portier weer dicht en deze vent scheurde weg......"

Lieve hemel.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:42:27 #87
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60361536
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 14:49 schreef Peter6000 het volgende:

weet je wat jouw probleem is, op het moment dat ik IRL voor jou zou staan zou je denigreren tot een mompelende, stotterende, naar woorden zoekende idioot. Omdat je dan in een 1 op 1 gesprek al je rare kletspraat en laster zou moeten verantwoorden en dat kan je niet, maar dat geeft niet....daar heb je fora voor,

samen met www.dominospizza.nl biedt fok dus jouw een eeuwig escape uit het leven

komt dat ff mooi uit
Nil Volentibus Arduum
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:43:54 #88
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60361559
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:41 schreef Disana het volgende:
"De beveiliging begreep er geen flikker meer van en in de consternatie sprinte dit figuur naar zijn BMW M5, hoofdbeveiliging van de Voom rende naar zijn auto toe trok het portier open en wilde hem eruit trekken, trok deze man op zijn beurt een pistool, de beveiliging stapte van de auto af en gooide het portier weer dicht en deze vent scheurde weg......"

Lieve hemel.
nee nee disana, ik heb alles zelf uitgelokt want ik lokte in de kooi ruzie uit (kans op miljoen) dus zal dat op straat (kans op ziekenhuis, of erger) ook dus wel doen
Nil Volentibus Arduum
pi_60361564
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:42 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

samen met www.dominospizza.nl biedt fok dus jouw een eeuwig escape uit het leven

komt dat ff mooi uit
Wie ben jezelf?!!
  † In Memoriam † zaterdag 26 juli 2008 @ 15:46:49 #90
137949 Disana
pi_60361586
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:43 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

nee nee disana, ik heb alles zelf uitgelokt want ik lokte in de kooi ruzie uit (kans op miljoen) dus zal dat op straat (kans op ziekenhuis, of erger) ook dus wel doen
Laat ze toch kleppen. In de oude COS lieten ze zich niet zien, of ze volgden de streams niet, of ze moesten zonodig een interessant tegengeluid laten horen. In dit topic staan ze ineens vooraan, lekker stoer hoor

Als ik je relaas zo lees dan kan ik niet anders denken dan dat je aan nog erger bent ontsnapt. Je schrijft wel dat jullie de volgende dag lekker verder zijn gegaan (behalve optreden), maar bij mij zou de schrik er toch goed in zitten als er een vuurwapen aan te pas kwam.
pi_60361590
tis veul te heet om je op te winden
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_60361647
quote:

[..]

Nou ja, ik neem aan dat je ook wel begrijpt dat die reactie van mensen niet echt een vreemde is, gezien dat wat ze een meer dan een jaar van je gezien hebben. Geen reden om daar zo spastisch over te doen.

Hoe dan ook, iedereen moet met z'n vingers van iemand anders afblijven, dat staat voorop. En al helemaal van Claire
  † In Memoriam † zaterdag 26 juli 2008 @ 15:51:10 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_60361649
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:38 schreef Huubdgk het volgende:

en over dat spammen? in hoeveel van mijn reacties schrijf ik mijn site? alleen als ik er een log heb geschreven, so fucking eat me, en peter600 kom dan met je youtube filmpjes, en APK? te triest voor woorden bij vlagen
Jemig Huub, wat een verhaal en wat zullen jullie geschrokken zijn zeg, er lopen heel wat gekken rond dat zie je maar. Een getrokken pistool ook nog.
Hebben ze die gast wel opgepakt, dat haal ik niet helemaal uit je verhaal?

Bedankt voor het plaatsen en ik hoop dat die mongool een flinke douw krijgt.
Groetjes en liefs, ook voor Claire.

Mijn scrollwieltje heeft overuren gemaakt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_60361678
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Laat ze toch kleppen. In de oude COS lieten ze zich niet zien, of ze volgden de streams niet, of ze moesten zonodig een interessant tegengeluid laten horen. In dit topic staan ze ineens vooraan, lekker stoer hoor
Jups, gewoon open frank en vrij en recht voor z'n raap. Niet sneaky en achterbaks zoals sommigen bij voortduring zijn. Ik neem aan, ga er vanuit dat in ieder geval jij die schoen aan gaat trekken

Zoals bijvoorbeeld twee opmerkingen van je van afgelopen nacht, daar grossier jij in, misselijk, echt misselijk.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:55:19 #95
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60361708
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nou ja, ik neem aan dat je ook wel begrijpt dat die reactie van mensen niet echt een vreemde is, gezien dat wat ze een meer dan een jaar van je gezien hebben. Geen reden om daar zo spastisch over te doen.

Hoe dan ook, iedereen moet met z'n vingers van iemand anders afblijven, dat staat voorop. En al helemaal van Claire
dat vind ik wel nmns, als mensen niet kunnen zien dat er een verschil is tussen gedragingen in een huis en irl dan zit er echt wel een steekje los. Als je dan zelf een blauw oog bent getimmerd en je vrouw is voor je ogen keihard op der gezicht geslagen door een of andere losgeslagen gek en je komt terug en je leest dat sommige posters zoiets hebben van dat zal je eigen schuld wel zijn... pff dan zakt je broek af,

doe ff normaal denk je dan, DUH tuurlijk maakte ik ruzie in de Gouden Kooi soms op het bloed agressieve af, ja hehe! ik wilde toch winnen..had ook de Sylvia benadering kunnen gebruiken (wat ik initieel van plan was) maar ja, dat werkt niet echt he!

maar waarom zou ik ruzie zoeken IRL?

nou als mensen DAT niet snappen ja dan ga ik een beetje spastisch doen ja
Nil Volentibus Arduum
pi_60361709
[quote]Op zaterdag 26 juli 2008 15:38 schreef Huubdgk het volgende:

heb ik die site eindelijk ook s bekeken...verhaal komt overheen met die van die franse griet

De ex-Gouden kooi bewoners in de media #2
Wie ben jezelf?!!
pi_60361712
quote:

[..]

Ik zeg niks meer,voordat je het weet zit ik achter jouw aan.Maar ik hoorde gelukkig net op tijd vanmorgen dat je getrouwd was.Was effe schrikken hoor.Maar gelukkig heb ik ook gehoord dat jij al die gasten die hier komen om discussies uit te lokken veel leuker vind dan de mensen die hier gewoon schrijven.Dat zijn maar slijmballen
pi_60361721
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:16 schreef Juud79 het volgende:
Ik vraag me alleen af of de mensen die negatief praten over Huub, dat ook doen als ze voor hem staan, of dat ze dan net doen alsof ze hem ok vinden. Want zo gaat het volgens mij dan wel, makkelijk om anoniem negatief over iemand te schrijven...
Daar is de zwaar gefrustreerde Peter6000 een goed voorbeeld van
Hij vraagt bewust om problemen...
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:58:06 #99
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60361757
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
En straks verschijnt er natuurlijk een tekstje op zijn weblog dat het de schuld van iedereen is, behalve van Huub zelf.

Sterkte Claire, knap dat je het bij zo`n 'held' uithoudt.
kijk daar wordt ik dus kotsziek van, echt waar, je bent ziek in je hoofd
Nil Volentibus Arduum
pi_60361791
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:58 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

kijk daar wordt ik dus kotsziek van, echt waar, je bent ziek in je hoofd
hij probeert je uit je tent te lokken huub
Wie ben jezelf?!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo