Om een normale KLB topic te openen
Ik ben nu gewoon Focus van Hocus pocus aan het luisteren...
Wel coole band trouwens, maar ik ben nog steeds zat, en ik weet nog steeds niet waarom ik een topic op fok aant openen ben, miss omdat ik gewoon niks beters te doen heb.
Ik moet trouwens nog wat leuks mededelen, ik ben een paar dagen terug van vakantie, en in de vakantie ben ik gestopt met roken, en sindsdien heb ik nog geen 1 sigaret opgestoken, goed he?
ik was net trouwens met een gast die nog zatter was dan ik, hoe zou dat voelen vraag ik me af, dat is toch bijna niet meer normaal, ik typ trouwens al de hele tijd met mn ogen dicht omdat ik dat fijn vind, is het toch ook, komop misschien zit ik net op de verkeerde positie met mn vingers en dan begrijpen jullie geen flikker van het verheel.
tja, die spanning moet er natuurlijk wel inzitten, anders is er niks meer aan, het leven zonder risico's is natuurlijk veel te saaia, khoop trouwens dat die guitar user nog opduikt, hij was wel cool omdat die elektrische gitaar speelt, gister zat ik lekker in nacht.ochtend topics met hem tekloten, en nog met een rchick trouwens, kweet niet meer wat d;r username was maar ze was wel tot lekker laat wakker, i like that style zaeg ik altijd, maar weer ff 2 eneters doen ben al zo lang aant typenj
dit zou dus een nieuwe alinia moeten zijn, nu alleen nog bedenken wat er in moet komen te staan, ach ik zie wel, ik typ gewoon door, nog steeds met m'n ogen dicht trouwens, kkhoop dat ik het nog een beetje goed doe, anders kan ik zo opnieuw beginnen.
leuk dat deze alinia echt nergens op slaat, gelukkig interesseert met dat in deze fase van dronkenshchap ook niet zoveel

.
zelfs al ben ik zo zat, heb nu nog steeds zin in een biertje, die ik zo misschien nog wel ff ga pakken,.
Ik hoop dat jullie van m'n verhaal genoten hebben want ik weet niet echt wat ik nog meer moet typen en ben al een behoorlijk tijdje bezig, een op moet namelijk niet zo lang zijn heb ik wel is gehoord, anders leest niemand m....
Wat een faggot ben je dan trouwens als je gewoon te lui bent om dit te lezen fagzzzzz...
nouja dat was wel weer genoeg ik hoop dat ik mn open nog open kan houden voor de reacties van de levenloze fokker s die nu nog online zijn, en ik hoop dat ik niet al teveel spellingsvfoouten heb gemaakt nu ik mn ogen dicht heb... achja, oik denk dat ik maar is het topic ga posten...
YOOOO