Hoe kan zijn fiets nou boven staan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:10 schreef daswaar het volgende:
[...] Ik naar haar huis maar het zag er donker uit. ik naar boven zie ik een herenfiets staan, dus ik bel aan doet ze niet open.
Jij kan hard duwen!quote:ik duw op het raam en het breekt,
Blijkbaar ben je toch wel een beetje achterlijkquote:dus ik snel naar binnen staat "die goede vriend" in een kamertje in het donker. ze zegt dat er nooit iets is gebeurt(alsof ik achterlijk ben) en we hebben het daarna weer goedgemaakt.
Euh... was het nou uit of aan? En op welk moment in dit verhaal heb je het uitgemaakt of heeft zij het uitgemaakt?quote:nu heb ze een jaar geleden een man leren kennen van 18 jaar ouder, en ik zag al direct aan de manier hoe ze met elkaar omgingen dat er gevaar zou kunnen gaan dreigen, en ja hoor nu een jaar later heeft ze iets met die man, in dat jaar hebben we heel veel ruzie gehad, en ik denk dat hij haar steeds trooste.
de ruzies begonnen vaak om niets en het leek wel of ze het erom deed.
ze is een beetje het typje dat erop kickt als mannen naar haar kijken en gluren(op een geile manier) en als ze veel aandacht krijgt. ook weer hetzelfde verhaal, ineens telefoon dood en niks zeggen of laten horen van haar. ze ging 2weken geleden verhuizen van 4 naar 1 hoog, en met wie was ze aan het verhuizen en schildert de muren?? ja hoor, die man van 18 jaar ouder die ze leerde kennen.
mooit zei ze iets over hem maar ze ging natuurlijk al een hele tijd met hem om, dat kan niet anders..
bizarr verhaal of vinden jullie het redelijk normaal?????
daswaarquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Trek je er niks van aan, vrouwen zijn nou eenmaal raar.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:14 schreef Biels het volgende:
"ik duwde op het raam en het breekt"_!
Ja, nee, vrouwen houden van mannen die inbreken zodra ze de deur niet open doen.
Hoe oud is zij? En hoe oud ben jij? Zij had al 2 kinderen (misschien jong moeder geworden, dat kan natuurlijk) toen je haar leerde kennen, toen een relatie van 4 jaar en een 'man' leren kennen van 18 jaar? Valt ze op jonge knullen of zo?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:10 schreef daswaar het volgende:
ik heb 4 jaar een relatie gehad met een heel knap vrouwtje met 2 kinderen. in het begin was ze echt te gek, ze deed alles en het was echt een droom die uitkwam. Na een jaartje begonnen er wat strubbelingen te komen en nog een, en nog een, en het werden ruzies.
ze belde dan met "een goede vriend' en verder niks aan de hand. op een keer hadden we weer ruzie en ineens nam ze haar gsm niet meer op. Ik naar haar huis maar het zag er donker uit. ik naar boven zie ik een herenfiets staan, dus ik bel aan doet ze niet open. ik duw op het raam en het breekt, dus ik snel naar binnen staat "die goede vriend" in een kamertje in het donker. ze zegt dat er nooit iets is gebeurt(alsof ik achterlijk ben) en we hebben het daarna weer goedgemaakt.
nu heb ze een jaar geleden een man leren kennen van 18 jaar ouder, en ik zag al direct aan de manier hoe ze met elkaar omgingen dat er gevaar zou kunnen gaan dreigen, en ja hoor nu een jaar later heeft ze iets met die man, in dat jaar hebben we heel veel ruzie gehad, en ik denk dat hij haar steeds trooste.
ze is een beetje het typje dat erop kickt als mannen naar haar kijken en gluren(op een geile manier) en als ze veel aandacht krijgt. ook weer hetzelfde verhaal, ineens telefoon dood en niks zeggen of laten horen van haar. ze ging 2weken geleden verhuizen van 4 naar 1 hoog, en met wie was ze aan het verhuizen en schildert de muren?? ja hoor, die man van 18 jaar ouder die ze leerde kennen.
mooit zei ze iets over hem maar ze ging natuurlijk al een hele tijd met hem om, dat kan niet anders..
18 jaar ouder dan haarzelf?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:44 schreef tslh het volgende:
[..]
Hoe oud is zij? En hoe oud ben jij? Zij had al 2 kinderen (misschien jong moeder geworden, dat kan natuurlijk) toen je haar leerde kennen, toen een relatie van 4 jaar en een 'man' leren kennen van 18 jaar? Valt ze op jonge knullen of zo?
daswaar!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:10 schreef daswaar het volgende:
ik heb 4 jaar een relatie gehad met een heel knap vrouwtje met 2 kinderen. in het begin was ze echt te gek, ze deed alles en het was echt een droom die uitkwam. Na een jaartje begonnen er wat strubbelingen te komen en nog een, en nog een, en het werden ruzies.
ze belde dan met "een goede vriend' en verder niks aan de hand. op een keer hadden we weer ruzie en ineens nam ze haar gsm niet meer op. Ik naar haar huis maar het zag er donker uit. ik naar boven zie ik een herenfiets staan, dus ik bel aan doet ze niet open. ik duw op het raam en het breekt, dus ik snel naar binnen staat "die goede vriend" in een kamertje in het donker. ze zegt dat er nooit iets is gebeurt(alsof ik achterlijk ben) en we hebben het daarna weer goedgemaakt.
nu heb ze een jaar geleden een man leren kennen van 18 jaar ouder, en ik zag al direct aan de manier hoe ze met elkaar omgingen dat er gevaar zou kunnen gaan dreigen, en ja hoor nu een jaar later heeft ze iets met die man, in dat jaar hebben we heel veel ruzie gehad, en ik denk dat hij haar steeds trooste.
Zijn daar foto's van??quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:05 schreef daswaar het volgende:
over me ex die eerst vreemdgaat en daarna er met een andere oude kerel ligt te naaien nu.
omdat hij haar veeeel meer begrijpt als ik, denk ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |