Ik heb nu een restaurantje ontdekt, wat gewoon ander grieks eten serveert. Lekkerder en afwisselender dan de restaurants die ik kende. Ik denk dan ook dat zij wat 'griekser' koken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:25 schreef Strychnine het volgende:
Pikilia vind ik heerlijk. Glaasje raki erbij
Maar ik moet zeggen dat ik het in Griekenland veel lekkerder vind dan in Nederland
Veel griekse restaurants hier serveren ook iets heel anders dan in Griekenland, als je pikilia bestelt.
elk eiland heeft zijn eigen manier van eten klaarmaken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik heb nu een restaurantje ontdekt, wat gewoon ander grieks eten serveert. Lekkerder en afwisselender dan de restaurants die ik kende. Ik denk dan ook dat zij wat 'griekser' koken.
rakiquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:25 schreef Strychnine het volgende:
Pikilia vind ik heerlijk. Glaasje raki erbij
Maar ik moet zeggen dat ik het in Griekenland veel lekkerder vind dan in Nederland
Veel griekse restaurants hier serveren ook iets heel anders dan in Griekenland, als je pikilia bestelt.
Raki (of ook wel tsikoudia) is ook typisch Grieks hoor (Kreta). Heerlijk en veel lekkerder dan ouzo imoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
raki
gekke griek ga jij heen, écht grieks is natuurlijk ouzo
Die vind ik ook erg lekker! Misschien wordt dat wel mijn eerste project.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:32 schreef staticdata het volgende:
spanakopita is best goed zelf te maken.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |