abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:19:11 #26
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60898404
1) dat hangt er natuurlijk vanaf wat je missie is. Als je Sweep doet, dan is je missie je waypoints afwerken en alle vliegtuigen neerknallen. In een SEAD is het de bedoeling dat je primary en secondary targets uitschakelt, vaak surface-to-air lanceerinstallaties en radars. Met BARCAP is het de bedoeling dat je een bepaalde grens bewaakt door tussen twee waypoints te blijven vliegen (loitering) en ervoor te zorgen dat niemand langs je komt. Dan heb je ook nog FAC, TARCAP, Strike etc.

Staat allemaal in de handleiding. Elke soort missie heeft zijn eigen objectives. Goed kijken naar de objectives, sattelietbeelden bestuderen zodat je weet hoe je target eruit gaat zien en wat waar staat. Ook goed kijken welke SAMs er in het gebied staan en welk bereik ze hebben, en zo nodig je waypoints aanpassen. Eigenlijk wat piloten ook in het echt doen.

Om de volle mep punten te krijgen moet je terugvliegen en landen ja (en je aan de ATC protocollen houden).

En je kunt volgens mij wel midden in een campaign alles veranderen.
Confidence through competence
pi_60898466
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
1) dat hangt er natuurlijk vanaf wat je missie is. Als je Sweep doet, dan is je missie je waypoints afwerken en alle vliegtuigen neerknallen. In een SEAD is het de bedoeling dat je primary en secondary targets uitschakelt, vaak surface-to-air lanceerinstallaties en radars. Met BARCAP is het de bedoeling dat je een bepaalde grens bewaakt door tussen twee waypoints te blijven vliegen (loitering) en ervoor te zorgen dat niemand langs je komt. Dan heb je ook nog FAC, TARCAP, Strike etc.

Staat allemaal in de handleiding. Elke soort missie heeft zijn eigen objectives. Goed kijken naar de objectives, sattelietbeelden bestuderen zodat je weet hoe je target eruit gaat zien en wat waar staat. Ook goed kijken welke SAMs er in het gebied staan en welk bereik ze hebben, en zo nodig je waypoints aanpassen. Eigenlijk wat piloten ook in het echt doen.

Om de volle mep punten te krijgen moet je terugvliegen en landen ja (en je aan de ATC protocollen houden).

En je kunt volgens mij wel midden in een campaign alles veranderen.
Ok thanks maar stel nou dat ik alle vliegtuigen heb neergeschoten (als dat de objective was ik zal wel effe lezen wat eigenlijk de objective was ik ben gewoon gelijk gaan vliegen hehehe ) en als ik dan End Mission doe heb ik hem dan wel gehaald? En wat heb je eraan als je meer punten krijgt?
pi_60898492
Misschien beetje stomme vragen hoor. Maar ik kan er niks over vinden in de manual.
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:28:51 #29
55709 Stereotomy
pi_60898563
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:22 schreef Helgi het volgende:

[..]

Ok thanks maar stel nou dat ik alle vliegtuigen heb neergeschoten (als dat de objective was ik zal wel effe lezen wat eigenlijk de objective was ik ben gewoon gelijk gaan vliegen hehehe ) en als ik dan End Mission doe heb ik hem dan wel gehaald? En wat heb je eraan als je meer punten krijgt?
Als je inderdaad op een BARCAP of Sweep missie was, en je hebt alle vliegtuigen in jouw area neergeschoten (wel de waypoints volgen!) dan zou je End mission kunnen doen. Dan vliegt de computer eigenlijk zonder dat je erbij bent op autopilot terug naar de basis. Op zich heb je het dan wel gehaald, maar krijg je geen perfecte score.

Scores zijn belangrijk omdat die worden opgeteld. Bij een bepaalde score word je gepromoot naar een hogere rang, en da's gewoon leuk (met name als je online speelt). Tevens als je een hele goede score voor een single mission haalt, dan krijg je soms een medaille.

Maar dat kan alleen als je realism op 100 hebt denk ik.
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:31:43 #30
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_60898606
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:15 schreef Helgi het volgende:
Hoi zijn er hier mensen die dit spel spelen? Ik heb hem vanmiddag gehaald ik vind hem erg vet! In dit spel ben je piloot van een F-16. En er zit een manual bij van 51 pagina's.

Wat vinden jullie van dit spel?
Waar heb je dit spel gehaald TS, heb misschien zelf ook interesse om dit te halen?
Qui habet aures audiendi audiat
pi_60898705
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:31 schreef tisauch het volgende:

[..]

Waar heb je dit spel gehaald TS, heb misschien zelf ook interesse om dit te halen?
Gameshop Weimarstraat Den Haag. Maar hij was niet op voorraad hij moest besteld worden.
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:42:42 #32
55709 Stereotomy
pi_60898783
Het is geen spel! Het is een simulator!

zondag 17 augustus 2008 @ 13:48:17 #33
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_60898892
Thx Ts.

Hierbij een linkje naar tweakers wat ook over Falcon 4.0 gaat:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1104684
Qui habet aures audiendi audiat
pi_60905584
Kutzooi mijn joystick heeft een afwijking naar rechts. Nu kan ik het niet meer spelen ik heb alles geprobeerd ben drie kwartier bezig geweest om te proberen te maken maar hij doet het niet meer.
pi_60905913
ok ik geef het op de joystick is kapot.
pi_60924061
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
Het is geen spel! Het is een simulator!

Jij hebt veel op frugalsworld rondgehangen zeker?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:18:09 #37
55709 Stereotomy
pi_60940079
Jah, maar ergens hebben ze wel gelijk. Het is zo tyfusuitgebreid allemaal. Allemaal real-time ook. Vlieg je in het donker ergens overheen, zie je beneden de ene groep tanks de andere bestoken. Echt gaaf.
pi_61390691
Goh, wat heb ik Falcon3.0 veel gespeeld. 4.0 ook gekocht, en later alle vernieuwingen en updates gedownload, maar ik heb het nooit echt onder de knie gekregen. waarschijnlijk ook omdat ik mijn MS force feedback joystick nooit aan de gang krijg. Ik heb destijds 4.0 gekocht en kreeg er twee dikke telefoonboeken bij. En Allied Force werkt dus ook niet . Jammer.
Bij 3.0 (plus toen nog dure update) vond ik het echt fantastisch om naar de Kurillen te vliegen, waarbij je wingman er op een gegeven moment vandoor ging nadat hij teveel was opgelicht door de achtervolgende Mig's.
De update met de Mig 29's kon me ook erg bekoren, mn. het commentaar van de Sovjet-piloten wanneer ze een Amerikaan hadden neergeschoten: 'Bye bye Miss American pie', 'Another dead playboy' en meer grappig commentaar dat ik me nu niet meer kan herinneren.
anonieme razernist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')