Graphics van Falcon (alle edities) waren in hun tijd echt heel vetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:38 schreef Kaboutertje_X het volgende:
lol is dit niet al heeeeeeeeeeeel oud.
ik heb dit spel al een hele tijd op de plank liggen.
idd een tof spel.
maar vind de graphics nu een beetje achterlopen..
Heb boek ook al uit
Ja er gebeurt gewoon niks als ik op dat knopje druk. Ik heb al bij de controls gekeken, ik volg alle instructies van het boekje (de manual), en alles gaat goed totdat ik de bommen moet laten vallen, dan gebeurt er niks. Straks probeer ik het nog een keer ik had gister ook wel wat op he misschien komt het daardoor hehe...quote:
Valt nog mee. Ik meen me te herinneren dat die van de oude Falcon 3.0 en 4.0 een stuk dikker waren.quote:
Oh thanks haha wist ik niet ik dacht al dit duurt veel te lang. En ik speel met makkelijke radar, ook oneindige fuel en oneindige ammo dan kan je lekker veel vliegtuigen neerknallen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, er zijn heel veel patches uitgebracht. Je kunt via Google wel de laatste patch vinden op Lead Persuit.
Je weet dat je met Tab de tijd kunt versnellen, ipv een uur lang naar een missie te vliegen?
En op hoeveel realism speel je hem nou? Ik heb de hele tijd op wat lagere realism gespeeld (oneindig fuel en ammo, simpele radar etc.) totdat ik het een *beetje* kon, en daarna alles een voor een uitgezet.
Thanks ben hem nu aan het downloaden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.lead-pursuit.com/news.htm
En mag ik je ook aanraden HiTiles te downloaden? Dat zijn *veul* mooiere textures voor landschappen, en je kunt zelfs voor seizoenen kiezen (winter, lente, etc.). De CPU belasting wordt niet aanmerkelijk hoger, het is gewoon beter getekend dan de standaard dingen.
En op een gegeven moment (na een paar weken/maanden) kun je wel de stap maken naar realistische radar, wapens etc. Echt zo fantastisch hoeveel je in een echte radar kunt instellen en hoe moeilijk het is om alles juist te interpreteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |