Wat is er bijzonder aan de stad Siem Reap (Naast Angkor Wat)quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:55 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik vond de mensen er onaardig overkomen, veel indiers enzo die bot en schreewerig doen. Irritante taxi's zonder meters overal (gelukkig vrij goed OV). en een beetje irritant opgezette stad qua layout, lees: aantal keer verkeerd gelopen
Verder wel vermaakt hoor, daar niet van, maar ik zou er niet zo snel naartoe terug hoevenDan Hong Kong, Siem Reap of Singapore
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook afquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan de stad Siem Reap (Naast Angkor Wat)
Check. Ik word binnen nu en 10 minuten opgepikt. Nu nog even snel de planten water geven en dan op naar Maastricht. Uiteindelijke doel is een klein dorpje nabij Sancerre.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:39 schreef Fogel het volgende:
Een handdoek!
Maar dat is omdat je oud bent en het weer vergeten bentquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:22 schreef k_man het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik op de 12e gefeliciteerd ben.
Om dat te compenseren hebben we je ook maar niet gefeliciteerd met je nieuwe huis.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:22 schreef k_man het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik op de 12e gefeliciteerd ben.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:19 schreef Fogel het volgende:
Jullie zijn mij vorige week allemaal vergeten te feliciteren met mijn 30e verjaardag
quote:geboortedatum: 00-00-0000
Duidelijk toch?quote:
Precies, dat schept duidelijkheid. Er wordt hier niemand gefeliciteerd, nooit, bij geen enkele gelegenheid. Deal with it.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Om dat te compenseren hebben we je ook maar niet gefeliciteerd met je nieuwe huis.
Okay nu begrijp ik het ...was het altijd mooi, dat goedkope bier in Azie..en die flessen!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:25 schreef Thetallguy het volgende:
De terrasjes met Angkor bier (2 voor $0.75) maakten het al erg aantrekkelijkVond het verder wel een gezellig stadje na 2 weken in de drukte gezeten te hebben
Uberhaupt is Siem Reap (140.000 inwoners) niet te vergelijken met wereldsteden als Hongkong (7 miljoen inwoners), Bangkok (+- 10 miljoen inwoners) en Kuala Lumpur (2 miljoen inwoners).quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:25 schreef Thetallguy het volgende:
De terrasjes met Angkor bier (2 voor $0.75) maakten het al erg aantrekkelijkVond het verder wel een gezellig stadje na 2 weken in de drukte gezeten te hebben
Temple Barquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Uberhaupt is Siem Reap (140.000 inwoners) niet te vergelijken met wereldsteden als Hongkong (7 miljoen inwoners), Bangkok (+- 10 miljoen inwoners) en Kuala Lumpur (2 miljoen inwoners).
En ik ben erg benieuwd waar jij op het terras hebt gezeten. Ben nog nooit eerder zo lastig gevallen door tuktuk-drivers toen ik uit de bus stapte, werd continue gevraagd om iets te verkopen of een tour te doen. Ik werd zelfs op het terras nog lastig gevallen door kleine meisjes die foto's wilden verkopen. supertoeristisch en ik vond de stad totaal niet boeiend. Angkor Wat daarentegen is natuurlijk prachtig
Maar het bier maakt natuurlijk veel goed, altijd koud, goedkoop en veeeel
Snel tellend kom ik aan 17 Rough Guides, 6 Lonely Planets, 8 Capitool / Eyewitness gidsen en nog een stapel Spiral Guides, Discovery guides en mini stadsgidsjes. En daar zijn er best nog wel wat van plekken waar ik nog niet ben geweest (Sicilië, Shanghai, Molvanië etc)quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:24 schreef Blik het volgende:
Ach, ik heb maar 4 Lonely Planets (Thailand, Cambodja en Vietnam; Guatemala komt deze week) Misschien dat ik die van Belize ga kopen, maar die is wel redelijk oud. Dus dat weet ik nog niet
heb verder ook nog de Rough Guide van Vietnam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |