Helaas duurde het niet al te lang anders had ik natuurlijk mijn telefoon erbij gepakt om een mooi plaatje te kunnen schietenquote:
lol, ik heb um altijd in de aanslagquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Helaas duurde het niet al te lang anders had ik natuurlijk mijn telefoon erbij gepakt om een mooi plaatje te kunnen schieten
Ik nodig je uit om de volgende keer langs te komen en het zelf te aanschouwenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:08 schreef Pakspul het volgende:
verkapt kijk-mij-een-internet-rambo-zijn-met-mijn-grote-verhalen
Jajaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:08 schreef Xennia het volgende:
Eens. Ze weet heus wel dat ze moet oppassen met bukken in een kort rokje. Ze mag nog blij zijn dat je hem er niet meteen hebt ingeramd, na haar paringsdans.
Ze vraagt erom gewoon om.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jaja
Ik heb haar wel vaker gezien in dat rokje
Soms deed ze zich ook wel eens bukken om dat lieve snoezige poesje (:')) van die gozer hier uit de strat te aaien
Maar dan was het altijd nog net bedekt
Nee gek. lees dan:quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Toevallig dacht ik vandaag nog goh ik heb die geile brunette lang niet gezien
Nou vandaag was er dus met rokje
Hmmquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:46 schreef de_boswachter het volgende:
Je bent zeker zo n type wat standaard een beltegoedkaart op zak heeft. Vrouwen die zich hoeretig kleden. Mits in den stripclubje he!
nu nog wachten dat jij een vriendin krijgt?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:46 schreef de_boswachter het volgende:
Je bent zeker zo n type wat standaard een beltegoedkaart op zak heeft. Vrouwen die zich hoeretig kleden. Mits in den stripclubje he!
Ik wist al dat toen ik dit topic opende dat meer dan de helft mij niet zou gelovenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:57 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb ook een klacht: ER STAAN TE VEEL FICTIEVE PUBERVERHAALTJES IN KLB!
Wat verdienen die?
EEN SLOTJE!!11!
God, wat een irritante ergerbende hier.
Ja die wat jij poste zou ik ook wel doenquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja die wat jij poste zou ik ook wel doen
En het rokje meisje zou ik denk ik er ook wel bij doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |