Nee ik woon niet in een flat.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:33 schreef Fritztiaan het volgende:
Woon je in een flat? Zoja gewoon bombarderen
Doe ik ook altijd als ik een dampie doe op het balkon. Lekker op mensen spugen die langskomen![]()
Kijk, zou hij zijn claxon nu gebruiken om 50 cent op af te spelen, was het een terechte klacht geweest.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:32 schreef Max-Westerman het volgende:
hij gebruikt de hele tijd zijn claxon om te claxoneren (toeteren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
30 kilolijn will do. Moet je wel pro-stuff nemen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
Je kunt hem natuurlijk ook gewoon elimineren. Span een vistouw tussen 2 lantaarnpalen op halshoogte, maar zorg er wel voor dat dit vlijmscherp en ijzersterk vistouw is. Dan ontbreekt het lokaas nog, gezien het feit dat deze jongen op een scooter rondrijdt zal hij waarschijnlijk een pauper zijn. Zoek dus iets wat paupers leuk vinden, ik ben zelf geen pauper dus ik weet het zo niet maar ik denk dat een heleboel andere users je erg goed kunnen helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |