quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:25 schreef Knekwurst het volgende:
Mensen die niet standaard koud bier hebben..![]()
Zie subklacht.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:26 schreef El_Rolando het volgende:
Half uurtje in de vriezer.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:25 schreef Knekwurst het volgende:
Om 5 uur 's ochtends vergeet je dat soort dingen. Net als brood meenemen naar het werk ofzoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:25 schreef Knekwurst het volgende:
Wat denk je dat ik aan het doen ben. Maar lekker is andersquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:28 schreef DJMO het volgende:
niet zeiken.. gewoon lauw opzuipen, ben je sneller lazerus, kost het jou minder geld, en hebben wij geen last van je geklaag.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik aan het doen ben. Maar lekker is anders
Ja, maar, op het moment dat je het laatste biertje uit je koelkast haalt, dien je hem weer te vullen (nou ja, eigenlijk al als er nog maar 4 in liggen).quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Om 5 uur 's ochtends vergeet je dat soort dingen. Net als brood meenemen naar het werk ofzo
Vroeger wou je gewoon zsm naar de klote gaan. Nu wil je een kwaliteitsbiertje.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
vroeger vond ik lauw bier lekkerder dan koud bier
Dan ga je toch niet achter je computer zitten?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik aan het doen ben. Maar lekker is anders
Waarom niet? Biertje en een peukie is heerlijk achter de computer hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet achter je computer zitten?
Maar jij rookt dan ook als je zwanger bent, en vergeet statiegeld bonnen in te leveren.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
vroeger vond ik lauw bier lekkerder dan koud bier
Dom hè!!! En nou nooooit meer laten gebeuren!quote:Heb je godverdomme het bier vanochtend vergeten koud te zetten.
helemaal geen bier meerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:35 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Vroeger wou je gewoon zsm naar de klote gaan. Nu wil je een kwaliteitsbiertje.
laatste keer: ik vergat dat bonnetje niet, maar mijn vriend !!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:36 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Maar jij rookt dan ook als je zwanger bent, en vergeet statiegeld bonnen in te leveren.
Dus ja.
Wie?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
helemaal geen bier meer![]()
[..]
laatste keer: ik vergat dat bonnetje niet, maar mijn vriend !!!!!!!!!!!!!!!!
En je laat je ook nog in de maling nemen door MC Donalds medewerkersquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
helemaal geen bier meer![]()
[..]
laatste keer: ik vergat dat bonnetje niet, maar mijn vriend !!!!!!!!!!!!!!!!
daarom ga ik tegenwoordig naar de KFC +O (als ik trek heb in een vette snack, of koolslaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
En je laat je ook nog in de maling nemen door MC Donalds medewerkers
jij niet iigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |