Ik vindT of ik vind?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef Genius-F het volgende:
Je kan er zeker niet mee omgaan, kom je verder weleens buiten?
Ik vindt Factor 12 teveel
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
Zonnebloemolie op het strand, dat is pas voor echte mannen !
Braadoliequote:Zonnebloemolie op het strand, dat is pas voor echte mannen !
werkende mensen hebben niet zoveel tijd om hele dagen op het strand te liggen...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef Genius-F het volgende:
Je kan er zeker niet mee omgaan, kom je verder weleens buiten?
Ik vind Factor 12 teveel
Gewoon ff effect versterken anders schiet het niet op!quote:
Ooooh ja, tuurlijk! Op het strand is vaak meer zonlicht!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:57 schreef alors het volgende:
Je weet dat een zonnebrandmelk/lotion/spray ook een houdbaarheidsdatum heeft?
En op het strand is vaak meer zonlicht en voelt het koeler aan door de wind, dus moet je altijd beter en vaker insmeren.
Het is een feit dat de zon meer schijnt aan zee dan in het binnenland hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:06 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ooooh ja, tuurlijk! Op het strand is vaak meer zonlicht!
Meer dan waar!? Dan in het binnenland!? Ben jij wel helemaal lekker in den bovenkamer?!!11!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:29 schreef Niconigger het volgende:
Smeren met aftersun koelt de huid, misschien helpt het.
Jah net lekker after sun erop! Voelt wel verfrissendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk heb ik het ergste nu wel weer gehad en kan ik weer normaal functioneren... Heb alleen vanavond na de bbq () een kopje koffie over mn verbrande buik gemorst
AAUUW! Niet een heel lekker gevoel! volgens mij weinig schade aan over gehouden, want mn buik is nog net zo rood als de rest
TS kan er nog steeds niet mee omgaan![]()
Ik pak je bij je lurven! Schavuit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |