Exact, gewoon de riem erover als ze niet luisterenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jij bent toch de man?! gewoon ramen dicht en airco aan!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
Als je al een opleiding doet waar veel vrouwen zit dan had je dit als toekomstbeeld toch wel kunnen verwachten.
Er is niets ergers op je werk dan meer dan 2 vrouwen op een afdeling. Roddel en achterklap. Over elkaar dan wel te verstaan he. En ze zeiken altijd. Het ergste is in hun maandelijkse momentje
Jawel, maar op dat moment denk je aan hoe je dus 5 dagen in de week doorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
Als je al een opleiding doet waar veel vrouwen zit dan had je dit als toekomstbeeld toch wel kunnen verwachten.
Er is niets ergers op je werk dan meer dan 2 vrouwen op een afdeling. Roddel en achterklap. Over elkaar dan wel te verstaan he. En ze zeiken altijd. Het ergste is in hun maandelijkse momentje
Meisjes worden vrouwen. Lelijke vrouwen meestal. Van die verzuurde kantoorwijven. En daar zit het probleem.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Jawel, maar op dat moment denk je aan hoe je dus 5 dagen in de week doormeisjes omgeven bent, niet om wat er gebeurd zodra het warm is
En idd, die verhalen die je aan moet horenNou moet ik zeggen dat de verhalen die op kantoren onder het werk verteld worden sowieso niet echt spannend zijn.. Ook wel grappig hoe, als er buiten een dik meisje langsloopt, al die dikke wijven hier gelijk haar af gaan zeiken en collega's gaan bellen van "moet je haar zien!"
Dan had je vooral niet moeten studeren. Die zitten bij de AH achter de kassa nl.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:02 schreef LoggedIn het volgende:
IQ van 150? Geef mij maar van die lekker afhankelijke doosjes die geen nee durven te zeggen:9
En jij bent niet verzuurd ofzo?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meisjes worden vrouwen. Lelijke vrouwen meestal. Van die verzuurde kantoorwijven. En daar zit het probleem.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik met mijn opleiding begon. Na wat jaren werkervaring kom je ervanzelf wel achter.
Je hoop altijd dat je op je afdeling 2 bloedmooie russische importdames met een IQ van 150 krijgt. Helaas is dit meestal niet het geval. Zit je opgescheept met van die Marjannen en Rieten.
maar daar mag ik niet meer opquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan had je vooral niet moeten studeren. Die zitten bij de AH achter de kassa nl.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:10 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, vrouwen die moeilijk doen, waar heb ik dit eerder gelezen...
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meisjes worden vrouwen. Lelijke vrouwen meestal. Van die verzuurde kantoorwijven. En daar zit het probleem.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik met mijn opleiding begon. Na wat jaren werkervaring kom je ervanzelf wel achter.
Je hoop altijd dat je op je afdeling 2 bloedmooie russische importdames met een IQ van 150 krijgt. Helaas is dit meestal niet het geval. Zit je opgescheept met van die Marjannen en Rieten.
tentquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Ben jij een baby dan?
Nou dan!
Hier geen airco, wel ramen die open kunnen, helpt geen fuck. Gelukkig geen zeikwijven. En daarnaast nog 1:20 en ik heb vakantie
(kan ik morgen om 8:00 uit mijn tent branden, woohoo...
TS is een zeikerd !quote:Forse onweersbuien in hele landSnel gedaan met zomerweer door onze redactie
AMSTERDAM - Het is al weer gedaan met het zonnige zomerweer. Vandaag schijnt eerst nog wel even de zon, maar vanmiddag al vallen de eerste buien. Morgen gaat het zelfs in het hele land regenen. "Daarbij kunnen lokaal stevige buien vallen met wel 30 mm neerslag", aldus Roel Linssen van Weathernews. Ook de komende tijd blijft het wisselvallig.
Wie had gehoopt eindelijk bruin te kunnen bakken op een zonnig strand komt bedrogen uit. "Het is wel warm met 25 tot 26 graden, maar een echt zonnige dag zoals gisteren zien we voorlopig niet meer terug", aldus Linssen. "Het is wat klammig, maar dat is natuurlijk helemaal niet gek na het slechte weer van afgelopen weken".
Vanmiddag vallen de eerste spatjes en morgen zet de regen echt door. Daarbij vallen in het hele land stevige buien. Lokaal gaat dat gepaard met veel neerslag. Ook na het weekend blijft het warm, maar dus wel wisselvallig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |