abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60340981
Nou, na bij 3 bedrijven gewerkt te hebben waar mijn afdeling niet voorzien was bij airco, mag ik nu 5 dagen per week mijn tijd besteden bij een normaal, modern gebouw. Je zou dus denken dat je met dit weer gewoon fluitend door kunt werken

Nou, niet dus. Ik heb het geluk werkzaam te zijn op de Marketing afdeling. En wat zie je veel bij marketing en communicatie? Zeikerige kantoorwijven. Zeikerige kantoorwijven, die per sé alle ramen open willen hebben (lekker de hitte binnenlaten), en natuurlijk onder geen beding de airco aan

Op iedere andere afdeling kan gewoon normaal gewerkt worden, maar niet hier.. Godverdomme man

Met die 30 graden van volgende week kan ik beter thuisblijven, in deze kankerhitte produceer ik toch niks Kunnen ze niet allemaal met vakantie gaan ofzow
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:44:58 #2
109577 2609
Paris (L)
pi_60341033
nee
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:45:10 #3
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60341041
jij bent toch de man?! gewoon ramen dicht en airco aan!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:46:09 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60341069
Dat zijn zeker van die accountmutsjes?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60341071
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jij bent toch de man?! gewoon ramen dicht en airco aan!
Exact, gewoon de riem erover als ze niet luisteren
pi_60341241
Meld je ziek vanwege drukkende hitte in kamer en dus hoofdpijn/ misselijkheid.

Dat doen die dames ook minimaal één keer in de maand
pi_60341245
Als je al een opleiding doet waar veel vrouwen zit dan had je dit als toekomstbeeld toch wel kunnen verwachten.

Er is niets ergers op je werk dan meer dan 2 vrouwen op een afdeling. Roddel en achterklap. Over elkaar dan wel te verstaan he. En ze zeiken altijd. Het ergste is in hun maandelijkse momentje
U MAD?
pi_60341300
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
Als je al een opleiding doet waar veel vrouwen zit dan had je dit als toekomstbeeld toch wel kunnen verwachten.

Er is niets ergers op je werk dan meer dan 2 vrouwen op een afdeling. Roddel en achterklap. Over elkaar dan wel te verstaan he. En ze zeiken altijd. Het ergste is in hun maandelijkse momentje
pi_60341388
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:52 schreef de_boswachter het volgende:

Jawel, maar op dat moment denk je aan hoe je dus 5 dagen in de week door meisjes omgeven bent, niet om wat er gebeurd zodra het warm is

En idd, die verhalen die je aan moet horen Nou moet ik zeggen dat de verhalen die op kantoren onder het werk verteld worden sowieso niet echt spannend zijn.. Ook wel grappig hoe, als er buiten een dik meisje langsloopt, al die dikke wijven hier gelijk haar af gaan zeiken en collega's gaan bellen van "moet je haar zien!"
pi_60341456
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:58 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Jawel, maar op dat moment denk je aan hoe je dus 5 dagen in de week door meisjes omgeven bent, niet om wat er gebeurd zodra het warm is

En idd, die verhalen die je aan moet horen Nou moet ik zeggen dat de verhalen die op kantoren onder het werk verteld worden sowieso niet echt spannend zijn.. Ook wel grappig hoe, als er buiten een dik meisje langsloopt, al die dikke wijven hier gelijk haar af gaan zeiken en collega's gaan bellen van "moet je haar zien!"
Meisjes worden vrouwen. Lelijke vrouwen meestal. Van die verzuurde kantoorwijven. En daar zit het probleem.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik met mijn opleiding begon. Na wat jaren werkervaring kom je ervanzelf wel achter.
Je hoop altijd dat je op je afdeling 2 bloedmooie russische importdames met een IQ van 150 krijgt. Helaas is dit meestal niet het geval. Zit je opgescheept met van die Marjannen en Rieten.
U MAD?
pi_60341485
IQ van 150? Geef mij maar van die lekker afhankelijke doosjes die geen nee durven te zeggen:9
pi_60341539
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:02 schreef LoggedIn het volgende:
IQ van 150? Geef mij maar van die lekker afhankelijke doosjes die geen nee durven te zeggen:9
Dan had je vooral niet moeten studeren. Die zitten bij de AH achter de kassa nl.
U MAD?
pi_60341717
Hmm, vrouwen die moeilijk doen, waar heb ik dit eerder gelezen...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:12:36 #14
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_60341775
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Meisjes worden vrouwen. Lelijke vrouwen meestal. Van die verzuurde kantoorwijven. En daar zit het probleem.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik met mijn opleiding begon. Na wat jaren werkervaring kom je ervanzelf wel achter.
Je hoop altijd dat je op je afdeling 2 bloedmooie russische importdames met een IQ van 150 krijgt. Helaas is dit meestal niet het geval. Zit je opgescheept met van die Marjannen en Rieten.
En jij bent niet verzuurd ofzo?
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_60341845
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

En jij bent niet verzuurd ofzo?
Jawel. Maar ik ben geen wijf
U MAD?
pi_60341952
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dan had je vooral niet moeten studeren. Die zitten bij de AH achter de kassa nl.
maar daar mag ik niet meer op
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:10 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, vrouwen die moeilijk doen, waar heb ik dit eerder gelezen...
pi_60342212
Andere baan zoeken met een kantoor met dichte ramen. Zoals het hoort.
pi_60342264
Of gewoon de ramen dicht blijven doen, kijken wie er eerder breekt.
pi_60342279
Open er een topic over.
pi_60342296
Dichte ramen zonder airco is een hel man. Dat is hetzelfde als 8u lang in een stilstaande auto zitten die in de zon staat. Babys schijnen daar niet zo goed tegen te kunnen
pi_60342506
Ben jij een baby dan?

Nou dan!

Hier geen airco, wel ramen die open kunnen, helpt geen fuck. Gelukkig geen zeikwijven. En daarnaast nog 1:20 en ik heb vakantie

(kan ik morgen om 8:00 uit mijn tent branden, woohoo...
pi_60342524
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60343573
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Ben jij een baby dan?

Nou dan!

Hier geen airco, wel ramen die open kunnen, helpt geen fuck. Gelukkig geen zeikwijven. En daarnaast nog 1:20 en ik heb vakantie

(kan ik morgen om 8:00 uit mijn tent branden, woohoo...
tent dat zuigt man, 's nachts lig je te stervan van de kou, en een half uur nadat de zon opkomt drijf je je tent uit.. j gaat trouwens niet naar cz he?
pi_60343638
Ik ken het. Werkte tot voor kort samen met een oude heks die onder geen beding de airco aan wilde hebben. En daar zat je dan onder een plat dak in een kamertje waar de temperatuur gestaag naar de 30 graden op liep.

Want ja, de airco maakt zo'n lawaai, en ja, er komt vieze lucht uit (?), en ik krijg last van m'n nek/rug van die koude lucht, en een raam open is veeeeeeel beter en frisser (we waren gevestigd op 1 van de meest drukke straten in Nederland met honderden zo niet duizenden auto's per uur die voorbijreden) STERF!

Terechte klacht dus.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:31:47 #25
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_60343645
quote:
Forse onweersbuien in hele landSnel gedaan met zomerweer door onze redactie
AMSTERDAM - Het is al weer gedaan met het zonnige zomerweer. Vandaag schijnt eerst nog wel even de zon, maar vanmiddag al vallen de eerste buien. Morgen gaat het zelfs in het hele land regenen. "Daarbij kunnen lokaal stevige buien vallen met wel 30 mm neerslag", aldus Roel Linssen van Weathernews. Ook de komende tijd blijft het wisselvallig.

Wie had gehoopt eindelijk bruin te kunnen bakken op een zonnig strand komt bedrogen uit. "Het is wel warm met 25 tot 26 graden, maar een echt zonnige dag zoals gisteren zien we voorlopig niet meer terug", aldus Linssen. "Het is wat klammig, maar dat is natuurlijk helemaal niet gek na het slechte weer van afgelopen weken".

Vanmiddag vallen de eerste spatjes en morgen zet de regen echt door. Daarbij vallen in het hele land stevige buien. Lokaal gaat dat gepaard met veel neerslag. Ook na het weekend blijft het warm, maar dus wel wisselvallig.
TS is een zeikerd !
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')