quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Ps; Heeeeee menschen, ik ben er ook weer!
Vriendjelief is boodschappen doen dus ik kan ongestoord EW luiseren
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Vriendjelief is boodschappen doen dus ik kan ongestoord EW luiseren
Dat was niet Domien zoals normaal he? Volgens mij was t Tjitse!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Briljante uuropener![]()
"Je bent maar de stem van het station en niet meer. Je moet je plaats weten binnen het station "!
gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toch wel je broek al opgetrokken? Of was het bier er aan de voorkant uitgekomen?
Bah, wat een vragen weer. En dat op vrijdagavond
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
![]()
Damn, zo bont heb ik het dan nog net niet gemaakt..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. Zo af en toe mag dat, vooral als het aan het begin van de vakantie is
Kreeg zondag morgen wel een smsje van die maat van me waar ik me op stap was: "leef je nog? ik zit weer aan `t bier"![]()
Vanavond eens een witbiertje proeven
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Dat idee had ik dus ook al!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat was niet Domien zoals normaal he? Volgens mij was t Tjitse!
Gewoon claimen en een link plaatsen naar ikligopdebankmeteenzakovermijnhoofd.nlquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:36 schreef Broekie het volgende:
zakmaarindestrontmetjefeestdagen.nl beschikbaar.
Kijk, dat kan dan weer wél.
Oef daar vraag je me wat maar volgens mij was het wel Domien. Maar weet het niet zeker..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat was niet Domien zoals normaal he? Volgens mij was t Tjitse!
Je woont in Eindhoven hè?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Vriendjelief is boodschappen doen dus ik kan ongestoord EW luiseren ondeugende dingen doen
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gelukkig wel ja![]()
![]()
![]()
[..]Lekker ! maaruh, vakantie dan kan het inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. Zo af en toe mag dat, vooral als het aan het begin van de vakantie is
Kreeg zondag morgen wel een smsje van die maat van me waar ik me op stap was: "leef je nog? ik zit weer aan `t bier"![]()
Vanavond eens een witbiertje proevenproost!
![]()
Sia![]()
Tjibbe weer lekker bezig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |