Als je je echt verveelt, dan zou ik gaan werkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:36 schreef Dreamzilla het volgende:
hoihoi,
ik heb onverwacht vrij gekregen van mijn werk! ^^ nu weet ik alleen totaal niet wat ik moet gaan doen :\
iemand leuke ideeen?
er is niemand die mee wilquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:39 schreef julian6 het volgende:
naar 't strand?
zonnen in de tuin?
huis opruimen?
naar de stad?
ik ga naar het strand iig
ik wil niet de hele dag binnen zitten met dit mooie weer :pquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:42 schreef Knekwurst het volgende:
verzin een klacht, maak een paint, open een topic
mja dacht ik ook maar ze geven me wss niet voor niks vrij :pquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je je echt verveelt, dan zou ik gaan werken
Je moet helemaal niks.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:46 schreef Dreamzilla het volgende:
[..]
er is niemand die mee wil
ik heb geen tuin
ik moet geld sparen
[..]
ik heb alleen maar troepquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:53 schreef Bleekmiddel het volgende:
ik zie dat je geld moet sparen. waarom ga je niet dingen op marktplaats zetten om het gespaarde bedrag eerder te verkrijgen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:07 schreef DonGuido het volgende:
Naar het tuincentrum gaan,
Een cactus kopen,
Mooi plekje geven op een zonnig vensterbank,
Kijken hoe die groeit
Tips:
In de zomermaanden 1 x per week een beetje!!! water geven, anders 1 x per 2 weken.
Oh, en neem een flesje pokon mee
Je begrijpt wel dat je de cactus verkoop hiermee in een negatieve spiraal zet?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:07 schreef DonGuido het volgende:
Naar het tuincentrum gaan,
Een cactus kopen,
Mooi plekje geven op een zonnig vensterbank,
Kijken hoe die groeit
Tips:
In de zomermaanden 1 x per week een beetje!!! water geven, anders 1 x per 2 weken.
Oh, en neem een flesje pokon mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |