abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60408552
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:15 schreef Biancavia het volgende:
Nog steeds al sinds vrijdag meer geen bereik dan wel. Heel af en toe doet hij het.
Vrijdag hadden ze op de site gezet dat de storing die middag was opgelost.
Vanmiddag heb ik met de klantenservice gebeld (met een andere telefoon, ja) en daar zei de belmuts dat ze er nog steeds mee bezig waren en dat er nog steeds een hoop mensen last van hadden. Maaaar eind van de middag zou alles opgelost zijn.
Zet dan verdorie niet op je site dat de storing is opgelost!

Warempel, ik had vanmiddag om een uur of vijf eventjes bereik! Maar dat is nu alweer voorbij. Kan weer niet bellen en sms'en.
Ik heb hetzelfde probleem. Alleen vertelden ze mij dat dit niet aan de storing ligt (yeah right) want die is opgelost.. Het is slechts 'toeval'.
Binnen 14 dagen hoor ik wat het probleem is. 'misschien lost het zich in die tijd vanzelf wel op'.
  † In Memoriam † dinsdag 29 juli 2008 @ 01:58:41 #52
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_60410198
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:42 schreef DJMO het volgende:
ik zie dit topic, kijk op mijn telefoon en verdomd ik heb ook geen bereik
Jouw nummerreeks is al 15 dagen niet bereikbaar en je merkt het pas op nadat deze thread verscheen? Het was je niet opgevallen dat je je telefoon de afgelopen 15 dagen niet was afgegaan? Gebeurt het wel vaker dat mensen je nooit bellen? Je hebt geen vrienden? Familie?

pi_60413663
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:02 schreef Silvieja het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem. Alleen vertelden ze mij dat dit niet aan de storing ligt (yeah right) want die is opgelost.. Het is slechts 'toeval'.
Binnen 14 dagen hoor ik wat het probleem is. 'misschien lost het zich in die tijd vanzelf wel op'.
Nou, lekker dan.
Ja, die met de ballen in de bek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')