Het is echt rampzalig gesteld met mijn spelling en daarmee irriteer ik andere Fok!kers. Iets wat ik liever niet op mijn geweten wil hebben want sommige internethelden zijn gevaarlijk!
voorbeeld:
Collega blokkeerd flirtpogingIk zal eerst even de beginsituatie schetsen.
Ik: goeduitziende man van 22 ben werkzaam als receptionist (ja lach maar, betaalt goed en is bijbaantje). Hierdoor kom ik veelvuldig in contact met mensen die zich gezellig bij mij aan de balie melden, en ik ze fijn te woord kan staan.
Nu werkt er naast mij op de receptie een vrouw van 45, beetje gaar figuur, die zich bezig moet houden met de post die binnenkomt en de kopieerkamer beheerd. Zij werkt er al 30 jaar dus hoort zo ongeveer bij het meubilair hier. Heel eigenwijs typje die zich overal mee bemoeit. En hier komt het probleem.
Doordat het bedrijf waar ik werk veel beroepen zijn voor vrouwen komen er logischerwijs ook veel vrouwen zich melden aan de balie. En op dit moment lijkt het wel of er amper lelijke vrouwen werkzaamzijn en alleen mooie vrouwen zich melden bij de balie van mij.
Maar nu heeft die collega van mij amper wat te doen dus zit ze ''gezellig'' bij mij aan de receptie haar verhalen te vertellen (die ik iedere dag opnieuw mag aanhoren en veel in herhaling valt). Dit is opzich niet erg want het laat de tijd iets sneller gaan.
Maar nu neemt ze ook al mijn werkzaamheden over. Hierdoor kan ik, als er zich mooie vrouwen melden aan de balie mij niet profileren als ultieme player en even een gesprekje aangaan met mevrouw. Ipv daarvan springt mevrouw op en gaat met de mooie dames praten voordat ik mevrouw te woord kan staan.
Kortom mevrouw verpest de leukigheid aan mijn baan
Foutklachten *sommige zijn al gefilterd in bovenstaand voorbeeld.
betaald goed
en ik ze fijn te woord kan staan
copyeerkamer beheerd.
bemoeid
Doordat het bedrijf waar ik werk veel beroepen zijn voor vrouwen
(die ik iedere dag opnieuw mag aanhoren en veel in herhaling valt)
ultime
damens
irriteerd
beheerd
Doordat het bedrijf waar ik werk veel beroepen zijn voor vrouwen
die ik iedere dag opnieuw mag aanhoren en veel in herhaling valt
Klacht 1: mijn spelling
Klacht 2: hersenmeltdown door vakantie
Klacht 3: offtopic reply door sommige Fok!kers
Mini-klacht: vragen om een slotje
Samenvatting: lukt niet door mijn slechte spelling