VHS is old school.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:40 schreef 2609 het volgende:
hahaha dat is zo oud heheb al mijn videos en videorecorder al een paar jaar geleden weggegooid wat moet je daar nog mee is ook allemaal kutkwaliteit man dvd's is beter!! en je kan toch gewoon opnemen met dvd recorder of een andere soort
VHS ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:42 schreef 2609 het volgende:
VHS?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:53 schreef iamredleader het volgende:
Mwoah, ik heb nog wat oude videobanden, en het kost me meer moeite om dat over te zetten naar DVD dan me de moeite waard is. Als ik ze op DVD tegenkom, koop ik die films wel. En dan kan de videorecorder de deur uit. Maar tot die tijd staat 'ie netjes naast onder de DVD speler stof te verzamelen
Betamax FTWquote:
Idd, vraag hem eens voor de gein of hij weet wat een pickup of een walkman is.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gast, klagen over videorecorders en niet weten wat VHS is?![]()
Als dit topic nou verwijdert wordt, ga je dan niet naar het strand?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:44 schreef 2609 het volgende:
ja ga denk ik straks naar strand!! maar ik moest eerst dit kwijt
"Kijk mij een dure tv hebben!~~!"quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:45 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Het is dat me videospeler geen hdmi heeft anders hing 'ie nog aan me Tv
Dan zet je ze toch omquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:51 schreef tong80 het volgende:
Ik heb 100 video-banden die ik wil behouden.
Alle WK-vanaf 1934. Pinkpop met vooral de Urban Dance Squad. Alle Theo en Thea's. Alle Fawlty towers. De elfstedentocht, EC-1 winst van Ajax, Tracy Lords, The Ofice, noem maar op
Komen ze met die kut DVD
Ik ?quote:
pickup is zo een grote auto heb ik weleens op tv gezien en walkman is met van die bandjes ik ben niet dom ofzoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:42 schreef thloreg het volgende:
[..]
Idd, vraag hem eens voor de gein of hij weet wat een pickup of een walkman is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |