quote:pic kan hier in
Op zaterdag 16 maart 2002 10:54 schreef Trainspotter het volgende:
Gaby van Nimwegen...
Ga eens Bullets over Broadway of Made in America huren. Niet om aan te horen.
Spoiler:
In Bullets over Broadway zegt Chazz Palmentieri niets voor niets nadat hij haar afgeknalt heeft: "Thank god, I don't have to listen to that voice anymore!"
Verder;
Penille Le lau (hoe je het ook schrijft)
Die deed vroeger iets bij de postcodeloterij is nu volgens mij presentatrice bij Hart van Nederland. Irritant piepend muizenstemmetje.
Hans Kraay Jr. (SBS6 sport)
Heel veel mensen zullen het niet met me eens zijn, maar die slissende 's' is behoorlijk irritant. Helemaal als je erop gaat letten. Voor de rest wel oke die gozer
Georgina Verbaan
quote:vind hem verder ook niet zo ok...
Op zaterdag 16 maart 2002 17:47 schreef Swordfish het volgende:Hans Kraay Jr. (SBS6 sport)
Heel veel mensen zullen het niet met me eens zijn, maar die slissende 's' is behoorlijk irritant. Helemaal als je erop gaat letten. Voor de rest wel oke die gozer
irritanste stem: niet zo bekende acteur maar ik lag op de grond van het lachen toen ik zijn stem hoorde (en dan speelde hij een of andere rambo-piloot-held-supermilitair ) : Owen Wilson
quote:vink niets mis mee hoor...
Op zaterdag 16 maart 2002 18:43 schreef Vibromass het volgende:
Kate Mulgrew (Janeway uit Star Trek)
als het mee zit heeft Pim geen stem
Maar irritant, er zijn er al een hoop genoemd, maar wat dachten jullie van Melanie Griffith? Die praat echt als een kind van 6, dat tóóntje...brrrr...
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 17-03-2002 15:36]
quote:D'r naam past wel bij d'r stem, maar ook mijn nr1 qua kutstem.
Op zondag 17 maart 2002 14:45 schreef _.empyrian._ het volgende:
Fran Drescher...die snol van The Nanny
quote:Johnny de Mol.
Op zaterdag 16 maart 2002 00:31 schreef Vava het volgende:
Die jongen van TMF, vroeger zat hij in GTST. Weet iemand zijn naam? Ik kan er niet opkomen.
Hij presenteert geloof ik de Dag top 5.
Hij praat op zo'n kinderlijke manier.
quote:Ja, maar jij houd van ally debiel. So, that figures
Op zondag 17 maart 2002 16:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Fran Drescher's stem juist heel erg leuk. Ik irriteerde me er ook helemaal niet aan tijdens The Nanny.
Ik vind de stem van Chris (samsam) heel erg irriterend
quote:Je bedoelt ws Grace under fire?
Op zaterdag 16 maart 2002 18:38 schreef EvilFaith het volgende:
Ik heb geen idee hoe ze heet maar ze speelt in een nieuwe serie op Net5 elke wekdag om 18.00 vrouw met blond haar met ENORME mannenstem, echt heel irritant.
quote:Ga jij eens lekker 3 cd's branden
Op zondag 17 maart 2002 16:01 schreef kamagurka het volgende:
Ja, maar jij houdT van ally debiel. So, that figures
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |