Ik had thuis net een halve fles cola gehadquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:20 schreef Sorella het volgende:
Vergeten te vragen of ze drinken wildenmaar was even hectisch, als je weer eens in de buurt bent
Jij hartelijk dank voor je donatie!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:27 schreef NijntjesUk het volgende:
Gaat echt geweldig! Zal ook ns even rondmailen/posten op een ander forum!
Doet mij morgen eens herinneren aub dat ik ff op de markt en bij de discus vraag!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:39 schreef Greys het volgende:
QuBe, namens jou even een bedankje met foto gestuurd aan Sanal.
Jij had tot nu toe met ze gecommuniceerd, dus jouw naam er onder leek me handig
Verder ben ik erg benieuwd naar de spullen van Warmako die binnenkort aan zullen komen! Enkele kussens voor honden/katten, Gimpet Multi Vitaminepasta, Snoepjes.
Aight yo, dankjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:39 schreef Greys het volgende:
QuBe, namens jou even een bedankje met foto gestuurd aan Sanal.
Jij had tot nu toe met ze gecommuniceerd, dus jouw naam er onder leek me handig
Verder ben ik erg benieuwd naar de spullen van Warmako die binnenkort aan zullen komen! Enkele kussens voor honden/katten, Gimpet Multi Vitaminepasta, Snoepjes.
Kut, ik moest dat nog PM'enquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:56 schreef Greys het volgende:
Q, ik vond je opzetje voor de FP hartstikke goed!
Ze zetten daar zelf wel een linkje bij naar het juiste topic neem ik aan
Ik ben steeds zo bang dat ik mensen vergeet in lijstjes te zetten
Volgens mij klopt alles nog. Ik hou in een apart lijstje op mijn computer bij wie ik al heb doorgegeven voor tagjes en wie bij de volgende lichting komt. Maar als er iemand zichzelf op een lijstje mist, gewoon gillen he?
Het loopt heerlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:57 schreef verita het volgende:
Mickey Mo en Qwea : thx.
Nou het loopt lekker, nietwaar?
Zie, ik zat maar te kijken en te kijken, en ik wist zeker dat ik hem had gestuurdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:05 schreef Sorella het volgende:
Lol ik zie nu pas dat envelopje boven in, geen wonder dat me email niets binnen kreeg
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:05 schreef Sorella het volgende:
Lol ik zie nu pas dat envelopje boven in, geen wonder dat me email niets binnen kreeg
ja, kijk maar naar greys, die kreeg dr webicon niet ingesteldquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Geen zorgen, zo zijn we allemaal begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |