quote:Graag willen wij, grote dierenliefhebbers (de softies) van FOK!, jullie aandacht vragen voor het volgende.
Dierenopvang Zwolle heeft in 2007 last gehad van een schimmel.
Deze schimmel heeft ruim 12.000 euro gekost maar gelukkig is het asiel er redelijk weer bovenop gekomen. 12.000 euro is alleen wel een groot bedrag voor een asiel dat leeft van voornamelijk donaties, vandaar dat dierenasiel Zwolle donaties in vorm van geld en spullen goed kan gebruiken.
In dit asiel worden jaarlijks circa 1000 honden en katten opgenomen. Om ze een hart onder de riem te steken en ze er een klein beetje weer bovenop te helpen zijn wij een actie gestart.
Met deze actie vragen wij aandacht voor dit asiel en hopen wij dat mensen een donatie willen doen. Een donatie kan in de vorm van geld, maar natuurlijk ook in de vorm van dekens, kattenvoer, hondenvoer, handdoeken, kattenspeeltjes, hondenspeeltjes, theedoeken, dekens, kattenbakvulling, en andere dingen die het asiel goed zou kunnen gebruiken.
Asielactie vorig jaar!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:43 schreef Hekates het volgende:
Zijn er eigenlijk ook foto's van het vorige topic? Misschien leuk om ergens een linkje te zetten naar de aflevering van goederen bij het vorige goede doel? Dan kunnen twijfelaars zien dat er echt naar mensen toe gegaan word.
Yeeeey.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:00 schreef Sorella het volgende:
ik heb nog een ritseltunnel ? als ze dat zo noemen, mijn katten doen er toch niets mee
Qwea als je in den helder bent dan staat het voor je klaar.
O en nog een honden lig mat en een kattentas (geen kooi maar een tas met een ritssluiting aan de bovenkant)
en nog een stuk of drie dekens.
Hoi! ik ben in den helder. Kun je me PM'en met je adres, en wanneer het je uitkomt om op te halen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:00 schreef Sorella het volgende:
ik heb nog een ritseltunnel ? als ze dat zo noemen, mijn katten doen er toch niets mee
Qwea als je in den helder bent dan staat het voor je klaar.
O en nog een honden lig mat en een kattentas (geen kooi maar een tas met een ritssluiting aan de bovenkant)
en nog een stuk of drie dekens.
Tot nu toe heb ik dat keurig steeds gedaan! Maar nu ik het linkje ga plaatsen naar de asielactie van vorig jaar was ik het bijna vergeten. Thanks!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Vergeet de aanpassingen die je nu maakt in de OP, niet ook in de wiki aan te passen.
Lieverd, ik snap iets even niet. Is dit het lijstje van alles wat door iemand gedoneerd wordt? Of het lijstje van wat er allemaal bij iemand ligt? Want die spullen van sorella liggen dus binnenkort bij mij...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:08 schreef Greys het volgende:
********************************************************************************************
TOT NU TOE GEDONEERDE SPULLEN
- Greys, Bleiswijk - handdoeken (en more to come!)
- Burdie, Amersfoort - Dekens, handdoeken
- Qwea, Den Helder/Emmen - Krabpaal
- Godigita, Amsterdam - 2 Fleece Dekens, Handdoeken, Speeltjes, ritseltunnel, catnip muisjes, kattenbakmatje
- Ingetje79, Noordwolde - Handdoeken, hoeslakens, kattenbak
- Chipszak, Groningen - Krabpaal, snoepjes
- Verita, Almelo: handdoeken, speeltjes, snoepjes
- Nokwanda, Nijmegen: twee kleine krabpaaltjes met speeltjes eraan
- Insania, Groningen: kattenbak, speeltjes honden/katten
- Hekates, Hengelo: kattensnoepjes, kattenspeeltjes, handdoeken
- Sorella, Den Helder: ritseltunnel, honden ligmat, kattentas, stuk of drie dekens.
********************************************************************************************
Mist iemand zijn/haar spulletjes in het lijstje, gil dan even!![]()
Roept u maar!
Heb je iets te doneren aan spullen? Geef even een brul wat je hebt en waar je woont!
Dan is het straks overzichtelijk wat wáár ligt!
Blijf je nou aan de gang? Moet ik weer het lijstje aanpassen!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ach hell, ik koop ook wel wat speeltjes. Ik doneer dus ook speeltjes.
keujquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:30 schreef Greys het volgende:
Dit is het lijstje van wie wát doneert.
Dan weet ik ook wie er tagjes krijgen enzo, snappie?
Meer naar het einde van de actie gaan we die lijst langs om te kijken wat er bij wie opgehaald/gebracht moet worden enzo. Als jullie dat inmiddels al geregeld hebben is dat helemaal top, tegen de tijd dat we het praktische gaan regelen met vervoer enzo hoor ik vanzelf van jou dat het al bij jou ligt
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh joppiedoppie! Iemand die ik ken wil ook wel geld doneren enzo!
Die zal dan in de mail wel zeggen dat ze mij kent, dan snappen jullie ook dat het via via is! En dus geen fokuser!
En ze geeft me waarschijnlijk ook wel wat voer mee als ik er zondag heenga!
Ja, ik was aan het mailen geslagen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |