Ach ik vind het ontzettend treurig. Die bedrijven hebben meer dan zat omzet, ipv dat ze nou iets delen. En het hoeft niet eens een doos vol te zijn. Een zak voer oid is ook prima.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik reed de directeur van Beaphar (of een vestiging daarvan, hij was iig hoog) en die had geld zat..
Ja, Purinaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach ik vind het ontzettend treurig. Die bedrijven hebben meer dan zat omzet, ipv dat ze nou iets delen. En het hoeft niet eens een doos vol te zijn. Een zak voer oid is ook prima.
nein, ja kun je doen, maar Q_B heeft net een mailtje over de vriezer naar het asiel gedaan. Is het niet slimmer om even af te wachten of ze ruimte hebben?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:22 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey, mss een stomme vraag hè...
Maar heeft er iemand hier op Fok! in V&A al eens gevraagt voor een vrieskist?
Wil ik dan anders wel ff doen, voel ik me ook nuttig
Ik heb net het asiel gemailed en de Carnibest aanbieding verklapt omdat we hierbij wel zeker willen weten of ze daar uberhaupt plek voor hebben en behoefte aan. Dus als we hun antwoord even afwachten en die is postief dan mag jíj de vrieskist gaan zoekenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:22 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey, mss een stomme vraag hè...
Maar heeft er iemand hier op Fok! in V&A al eens gevraagt voor een vrieskist?
Wil ik dan anders wel ff doen, voel ik me ook nuttig
Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik mijn kat en hond nooit iets van purina zou voeren eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, PurinaDe helft van alle merken lijkt wel van hen te zijn maar iets geven, ho maar.
Deal!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb net het asiel gemailed en de Carnibest aanbieding verklapt omdat we hierbij wel zeker willen weten of ze daar uberhaupt plek voor hebben en behoefte aan. Dus als we hun antwoord even afwachten en die is postief dan mag jíj de vrieskist gaan zoeken
hoi, das goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo, even een tvp.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:22 schreef Greys het volgende:
* Greys komt topic ingestruikeld, opgejaagd door QuBe...
Oh! Wat schattig!
Ik had eigenlijk op foto's van je EINDELIJK opgeruimde schuur gehoopt...![]()
Alles kan. Maar gaarne zou ik hebben dat je iets concreter wasquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Hey hey hey, kan er ook paars in de UI?
In ieder geval Asielactie 2008 me dunkt, bedankt alvast MM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |