Ik zag hetquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:03 schreef Queen_Bee het volgende:
+ nog 2 mailers die ik onder schot heb gehouden
Beetje kleingeld overgemaakt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt mail terug![]()
En 2 tags is idd wel heul erg veel. Maar dat komt vast goed
Isdatzo says (1:24):quote:
Geld is overgemaakt, en als ik het een tijdje van tevoren weet kan ik waarschijnlijk ook wel rijden. Zelf heb ik geen auto dus die zal ik moeten lenen danquote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Isdatzo kan misschien ook rijden vanuit Brabant ergens
Danke sehrquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Beetje kleingeld overgemaakt.Succes met de actie!
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa! Jij hebt al voor de komende 100 jaar gedoneerd![]()
Had ik vandaag al verteld dat ik van je hou trouwens?![]()
Ik wist niet of ik dat wel mocht zeggenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:26 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, vanuit Brabant ergens is Valkenswaard hè
Ik heb meer ruimte dan geld in elk gevalquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:29 schreef Queen_Bee het volgende:
En trouwens inderdaadn, ElisaB heeft nu misschien een shitload aan ruimte maar volgens mij had je vorig jaar een shitload aan geld gedoneerd
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb meer ruimte dan geld in elk geval
Nou ja, de baas heeft meer ruimte dan ik geld heb. Of zoiets
Dat zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:33 schreef Isdatzo het volgende:
Waarschijnlijk heeft de baas ook meer geld dan jij ruimte hebt
ik lees hier al een poosje gewoon mee hoor, en ook de vorige actie heb ik gevolgt, en ik weet dat het daar komt waar ze het nodig hebben! super actie, en ik doe graag mee!!! helaas ben ik niet in het bezit van een auto, dus iemand moet de spullen echt even komen halen! Laat je me weten hoe verder? dan zet ik de spullen klaarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:09 schreef Greys het volgende:
Fha, je bent een schat!
En geen zorgen, elke euro is hartstikke welkom!
Batoutofhell, wat super van je dat je speciaal een account hebt aangemaakt!
Had je het gelezen op de FP dan? Ik ga je spulletjes er bij zetten in het lijstje!
En morgen weer nieuwe tagjes regelen voor jullie
Elisa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |