+1quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:49 schreef LudoSanders het volgende:
U vraagt, wij draaien: http://fotoboek.fok.nl/user/166192
Comedy Sentral?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 03:10 schreef Morwen het volgende:
The Jaimy show op CSOok zoiets, die totaal niet grappige comediant met dat helmjosti kapsel
![]()
Ga slapen! Ja, dat vind ik nou ook
Nee, het Centraal Station, pretletterquote:
Ik gleuf er heulemaal niks van, maar slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 04:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't is 4 uur geweest, een prettige nacht verder.
*einde mededeling.*
Ik ga niet slapenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik gleuf er heulemaal niks van, maar slaap lekker![]()
Dat is pas kut, jij zou hier een fastpass moeten krijgen.......standaart.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 04:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga niet slapenMoet me zo omkleden voor 't werk
Fastpass?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 04:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is pas kut, jij zou hier een fastpass moeten krijgen.......standaart.![]()
Werkze
Dat je altijd voorrang heb in Klaagbaak, lichtquote:
Heb nog een uurquote:Op vrijdag 25 juli 2008 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat je altijd voorrang heb in Klaagbaak, lichtGa je nou maar omkleden
Ik werk in de vakantie als productiemedewerker voor Ben & Jerry'squote:Op vrijdag 25 juli 2008 04:18 schreef supertard het volgende:
Maaruhm, jij blijft dus de hele nacht wakker, om daarna te gaan werken?
Wat voor werk doe jij wel niet?
Zit al uren koffie te zuipenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 04:23 schreef supertard het volgende:
Ik hoop dat je daar genoeg koffie hebt, anders gaat het ijs van ben & jerry's eraan
edit: ik ga nu toch echt wat te eten halen, brb
Ik mag toch hopen dat jij ergens aan het einde van de productielijn zit als de dekseltjes er al op zittenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 04:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achja. Moet toch iets. Hopelijk kan ik komende nacht wél slapen.
Whehehe. Ik doe eigenlijk alles daarquote:Op vrijdag 25 juli 2008 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij ergens aan het einde van de productielijn zit als de dekseltjes er al op zittenMijn Ben en Jerry's, wat doeje
Ga jij eens heel snel onder een kouwe douche en het wordt warm dus een korte broek is genoeg voor vandaag.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 04:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe. Ik doe eigenlijk alles daar
En ik lust geen ijsquote:
het zijn niet voor niks nederlanders, die kunnen alleen maar klagen:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 03:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't is net wat m'n baas vandaag zei. Is het warm, klagen ze weer. Regent het, klagen ze ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |