Jep ben de laatste tijd eigenlijk alleen maar buiten, dus het trainen zit er niet meer inquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:55 schreef Vodkadruppel het volgende:
Trainen voor een racespelletje.![]()
Kom je vaker buiten?
COD4quote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:30 schreef cerror het volgende:
Dat heb ik met call of duty 2.
Scores als 43 / 31.... niet zoals vroegah.
Mp5's zijn voor mietjes.quote:
Echte mannen spelen Counter-strike en COD4 beiden op normaal niveauquote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Mp5's zijn voor mietjes.
Echte mannen knallen met Enfields.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:39 schreef Jarno het volgende:
Lolskillz, je kunt er niet mee omgaan men en maak eens een paint!!1111111
Doodverwensing, ban!quote:
COD2quote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Mp5's zijn voor mietjes.
Echte mannen knallen met Enfields.
Ja want dat kan je natuurlijk veel beter in de Fipo zetten.quote:
CS 1.5 & Zeroquote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Echte mannen spelen Counter-strike en COD4 beiden op normaal niveau
Gran Turismo 4 is easy (vind ik dan..)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:25 schreef 2609 het volgende:
gt4 is ook echt moeilijk man op het laatst als je in die moeilijkere klasses zit da tis toch gran turismo 4??
Ligt ook heel erg aan de auto, met die Ferrari's 575 kan ik bijvoorbeeld niet overweg, sta ik ook meer achterstevoren dan wat anders, maar met een Lamborghini Murciélago lukt het me dan wel weer om een redelijke rondetijd neer te zetten, alleen houd ik dat dan weer geen hele race vol....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Gran Turismo 4 is easy (vind ik dan..)
Maarja, ik begin weer de grip te krijgen en dat ik niet teveel gas moet geven in 1 keer. Een Mustang van GTL of PnG rijdtd an geweldig driftend door een bocht. De GTR2 auto spinnen meteen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |